آفتاب

تقدیر آیزنکوت از عملکرد هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه

تقدیر آیزنکوت از عملکرد هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه

رئیس جدید ستاد مشترک ارتش صهیونیستی اعتراف کرد که هواپیماهای بدون سرنشین این رژیم نقش مهمی در ممانعت از اسارت بسیاری از نظامیان صهیونیستی در جریان جنگ اخیر غزه داشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه امنیتی "مجد"، گادی آیزنکوت، رئیس جدید ستاد مشترک ارتش صهیونیستی در جریان مراسمی که برای تکریم یگان هواپیماهای جاسوسی و شناسایی بدون سرنشین "سوارکاران آسمان" ترتیب داده شده بود، خاطرنشان کرد که این هواپیماها نقش سرنوشت سازی در ممانعت از اسارت و هلاکت نظامیان ارتش صهیونیستی در جریان جنگ 51 روزه غزه داشتند.

آیزنکوت تصریح کرد که هواپیماهای شناسایی بدون سرنشین همواره به همراه یگان‌های نظامی در میدان جنگ حضور داشتند و ضمن زیر نظر گرفتن تحرکات مبارزان گروه‌های مقاومت فلسطین، عاملان حمله به نظامیان صهیونیستی را هدف قرار می‌دادند.

مقاومت فلسطین با وجود این تجهیزات گسترده و هواپیماهای مدرن صهیونیستی توانست در جریان جنگ غزه چندین نظامی صهیونیستی را به اسارت بگیرد و دشمن صهیونیستی به اسارت یکی از این نظامیان به نام "شائول آرون" در محله تفاح شهر غزه توسط مبارزان گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعتراف کرده بود.

انتهای پیام

کد N746182

وبگردی