آفتاب
سردار فیروزآبادی:

نیروهای مسلح قوام استقلال یک کشور هستند/بازرسی کل نیروهای مسلح، چشم فرمانده کل قوا است

نیروهای مسلح قوام استقلال یک کشور هستند/بازرسی کل نیروهای مسلح، چشم فرمانده کل قوا است

بازرسی چشم فرمانده کل قوا است و حال آنکه نیروهای مسلح انسجام خود را در ماموریت‌ها داشته باشند بنابراین نباید به آنها به چشم جاسوس یا فضول و کارشکن کنیم بلکه آنها رفیق مهربان و هدایت‌گر هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاكید كرد: نیروهای مسلح قوام استقلال یک کشور هستند. ظاهر دین قیام است اما آنچه ما امروز باید به آن توجه کنیم قوام است کعبه مکان قوام یابنده مسلمانان است و قرآن به سمت بهترین‌ها هدایت می‌کند و نیروهای مسلح که مایه قوام کشور هستند خیلی مهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سرلشکر بسیجی حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سومین همایش ایمنی و بازرسی نیروهای مسلح گفت: حضرت زینب(س) عزت مردان عالم است. این روز را به همه پرستاران و امدادگران که در این جسله حضور دارند و همه پرستاران و امدادگران کل کشور تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: پرستاری خدمت بزرگی است و حضرت زینب(س) پیام آور راه امام حسین بود. خیلی مهم است که امروز ما بدانیم پیام امام حسین(ع) چیست؟ در حالی که همه ما برای امام حسین (ع) عزاداری می‌کنیم و عاشورایی هستیم اما باید بدانیم پیام اصلی امام جسین (ع) چه بوده است.

فیروزآبادی افزود: امام حسین(ع) به کربلا آمد و در برابر یزید که اسلام را طوری دیگر نشان می‌داد، ایستاد تا نشان دهد اسلام یزید، اسلام و دستور خدا نیست. امروز شیعه و سنی و همه مسلمانان و غیرمسلمانان اگر امام حسین(ع) این کار را نمی‌کرد دین یزید را به جای دین حضرت محمد(ص) می‌شناختند.

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح یادآور شد: پیامبر(ص) امام حسین(ع) را از خودش می‌دانست زیرا که امام حسین(ع) توانست دین حضرت محمد(ص) را زنده نگه دارد و حضرت زینب(س) این پیام را از کربلا به بیرون آورد و به کل جهان اعلام کرد بنابراین حضرت زینب پرچمدار اسلام ناب محمدی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره نیروهای مسلح اظهار داشت: نیروهای مسلح قوام استقلال یک کشور هستند. ظاهر دین قیام است اما آنچه ما امروز باید به آن توجه کنیم قوام است کعبه مکان قوام یابنده مسلمانان است و قرآن به سمت بهترین‌ها هدایت می‌کند و نیروهای مسلح که مایه قوام کشور هستند خیلی مهم است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: تمام تحصیل‌کردگان در جهان هدایت‌گری اسلام را می‌فهمند و امروز به اسلام جذب می‌شوند.

فیروزآبادی درباره بازرسی در بین نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بازرسی کل نیروهای مسلح، چشم رهبری و فرمانده کل قوا است، برای اینکه قوام نیروهای مسلح که قوام کشور هستند حفظ شود.

وی افزود: بازرسی چشم فرمانده کل قوا است و حال آنکه نیروهای مسلح انسجام خود را در ماموریت‌ها داشته باشند بنابراین نباید به آنها به چشم جاسوس یا فضول و کارشکن کنیم بلکه آنها رفیق مهربان و هدایت‌گر هستند.

کد N745199

وبگردی