آفتاب
/نیم‌نگاهی به تحقق شعار سال 93/

سجادی: برنامه‌های عملی و اجرایی موجود عقب‌تر از شعار امسال است

سجادی: برنامه‌های عملی و اجرایی موجود عقب‌تر از شعار امسال است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: معتقدم برنامه‌های عملی و اجرایی موجود عقب‌تر از شعار امسال است.

سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی از میزان تحقق شعار امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: استقبال دولت و مجلس و فعالان بخش‌های مختلف از جمله احزاب از این موضوع در سال جاری مطلوب بوده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ارزیابی دولت از این موضوع که چقدر شعار امسال عملیاتی شده است را یک ضرورت خواند و گفت: در پایان سال جاری بهتر است نسبت به این موضوع بررسی انجام شود تا میزان توفیقات و نقاط ضعف و قوت در این زمینه مدنظر قرار بگیرد.

وی گفت: اگرچه دولت توانست نرخ تورم را پایین بیاورد اما باید دانست که اقتصاد شاخص‌های دیگری از جمله گرانی، اشتغال، تولید و سرانه ملی را هم داراست و دولت باید گزارش دهد که در این زمینه‌ها چه توفیقاتی داشته است.

سجادی با بیان اینکه در بخش فرهنگ و نگاه بیرونی به آن انتقاداتی وجود دارد، گفت: نمی‌شود گفت که دولت و وزارت ارشاد در بخش فرهنگ با توفیق همراه بوده‌اند. باید این موضوع مورد ارزیابی قرار بگیرد که با توجه به قدرت نرم و شبیخون فرهنگی که از آن استفاده می‌شود تا چه میزان موفق بوده‌ایم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: به هر ترتیب معتقدم برنامه‌های عملی و اجرایی موجود عقب‌تر از شعار امسال است.

انتهای پیام

کد N744226

وبگردی