آفتاب

مبارزه با تروریسم، موضوع دیدار اسد با رئیس سنای پاکستان

مبارزه با تروریسم، موضوع دیدار اسد با رئیس سنای پاکستان

رئیس مجلس سنای پاکستان در سفر خود به سوریه با رئیس جمهوری این کشور دیدار و با وی در خصوص تحولات اوضاع سوریه و لزوم مقابله جامعه جهانی با تروریسم گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نایر حسین بخاری، رئیس مجلس سنای پاکستان و رئیس جمعیت پارلمان‌های آسیا و هیات همراه وی در سفر خود به سوریه با بشار اسد، رئیس جمهوری این کشور در دمشق دیدار و در خصوص مسائل مشترک میان دو کشور و به ویژه مساله مبارزه با تروریسم و لزوم اتخاذ موضعی اصولی از سوی تمامی کشورها برای مبارزه با گروه‌های تروریستی بحث و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار دو طرف تاکید کردند که جامعه جهانی باید از طریق اتخاذ اقدامات مشترک به مسئولیت خود جهت مبارزه با آفتی که خطری برای حاکمیت تمامی کشورها محسوب می‌شود عمل کند.

بشار اسد تاکید کرد: همکاری میان پارلمان‌های کشورهای مختلف بسیار مهم است چرا که این پارلمان‌ها نماینده مردم هستند و برای تحقق منافع آنها تلاش می‌کنند.

بخاری نیز بر حمایت از سوریه و تقویت فعالیت‌های مشترک میان پاکستان و سوریه تاکید کرد و گفت: من به مثبت بودن نتایج تاسیس جمعیت پارلمان‌های آسیا اطمینان دارم و امیدوارم که صلح وثبات در سریع‌ترین زمان ممکن به سوریه باز گردد.

در این دیدار محمد جهاد اللحام، رئیس پارلمان سوریه نیز حضور داشت.

انتهای پیام

کد N743297

وبگردی