آفتاب
معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه:

دستورالعمل آموزش مجازی قرآنی تا یک ماه آینده اجرایی می‌شود

دستورالعمل آموزش مجازی قرآنی تا یک ماه آینده اجرایی می‌شود

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت: دستورالعمل آموزش‌های مجازی قرآنی تا یک ماه آینده در سراسر کشور برای پرسنل و خانواده‌های همکاران ما در قوه قضاییه اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی تهامی در نشست دومین دوره از مسابقات سراسری کارکنان قوه قضاییه اظهار کرد:‌ معاونت فرهنگی قوه قضاییه بر اساس مطالعاتی که در رابطه با این مسابقات داشته، 3 موضوع را جزء اولویت‌های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: اولویت اول ما قرآن و برنامه‌های قرآنی است؛ برای مثال در رابطه با آموزش‌های مجازی قرآنی با دانشگاه علم و حدیث قراردادی را منعقد کردیم که پرسنل و خانواده‌های همکاران ما از این آموزش‌های مجازی بهره مند شوند، البته تا یک ماه آینده دستورالعمل اجرای آن به سراسر کشور ارسال می‌شود.

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه اولویت دوم را اخلاق دانست و گفت: اخلاق در ابعاد وضعی، تذکری و حرفه‌ای است که بحث اخلاق حرفه‌ای جزء موارد جدید است. در کشور با هماهنگی دانشگاه تهران این موضوع پیگیری می‌شود، البته در برخی از سازمان‌ها این امر به مرحله‌ اجرا رسیده است.

تهامی افزود: از اولویت‌های ما در بخش اخلاق انجام اقدامات در سطوح مختلف است که اولین دوره‌ آن برای روسای دادگستری مشهد انجام شد.

وی سومین اولویت معاونت فرهنگی قوه قضاییه را مربوط به نماز دانست و گفت: اولویت سوم ما نماز است که به صورت وسیع و گسترده در قوه قضاییه به مرحله‌ اجرا گذاشته شده است.

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: در هر مجموعه‌ای از قوه قضاییه که حتی 20 نفر پرسنل داشته باشند، نماز جماعت اقامه می‌شود.

انتهای پیام

کد N743111

وبگردی