آفتاب
آیت‌الله موسوی تبریزی:

عملکرد ایلنا در عرصه خبررسانی می‌تواند الگو باشد

عملکرد ایلنا در عرصه خبررسانی می‌تواند الگو باشد

خبرگزاری ایلنا در جو سیاسی-اجتماعی ایران و به ویژه شرایط سال‌های گذشته که شرایط سختی هم بود، بسیار خوب عمل کرد.

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم تاكید كرد: عملکرد خبرگزاری ایلنا در عرصه خبررسانی، در جامعه مفید بوده و حتی می‌تواند الگو باشد.

آیت‌الله سیدحسین موسوی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به فرارسیدن دوازدهمین سالگرد تأسیس خبرگزاری ایلنا و عملکرد این رسانه گفت: من از ابتدای تاسیس خبرگزاری ایلنا با آن آشنا بودم و بر همین اساس می‌شود گفت که خبرگزاری ایلنا در جو سیاسی-اجتماعی ایران و به ویژه شرایط سال‌های گذشته که شرایط سختی هم بود، بسیار خوب عمل کرد.

وی ادامه داد: خبرگزاری ایلنا، در سال‌های گذشته اخبار خوب و مجموعه اخبار متفاوی را را بدون دخل و تصرف و بدون تأثیرپذیری از بعضی فشارها منعکس کرد.

رئیس سابق خانه احزاب با بیان اینکه خبرگزاری ایلنا، در اطلاع‌رسانی، امانت‌داری را رعایت کردند، اظهار داشت: ایلنا هم استقلال دارد و هم در ارائه مطالب و اخبار مختلف، امانت را رعایت می‌کند.

موسوی تبریزی با بیان اینکه عملکرد خبرگزاری ایلنا در عرصه خبررسانی، در جامعه مفید بوده و حتی می‌تواند الگو باشد، یادآور شد: خبرگزاری‌ها منهای اینکه هر کدام فکر و نظر سیاسی خودشان دارند و این موضوع امری طبیعی است، اما باید آن مسائلی که در جامعه می‌گذرد را به صورت صحیح مخابره کنند؛ یعنی واقعا واقعیت‌ها را منعکس کنند و به نظر می‌رسد خبرگزاری ایلنا تا کنون همین طور عمل کرده و ان‌شاالله در آینده هم همین طور ادامه دهد.

کد N742999

وبگردی