آفتاب
در دیدار دبیرکل جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین اعلام شد

تاکید سفیر ایران در اردن بر ایستادگی با تمام قوا در کنار مقاومت فلسطین

تاکید سفیر ایران در اردن بر ایستادگی با تمام قوا در کنار مقاومت فلسطین

دبیرکل جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین بر وحدت ملی و لزوم صیانت و پاسداری از محور مقاومت و جبهه پایداری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نایف حواتمه، دبیر کل جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین که روز گذشته از مسکو وارد امان شده بود، با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران با مجتبی فردوسی‌پور، سفیر کشورمان در اردن دیدار و پیرامون مهمترین مسائل مورد علاقه دو طرف به ویژه تحولات صحنه فلسطین، بحث و تبادل نظر کردند.

فردوسی پور در این دیدار ضمن تبریک پیروزی‌های مقاومت اسلامی در جنگ پنجاه و یک روزه غزه به حواتمه، نقش جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین را در تحقق پیروی‌های مقاومت اسلامی فلسطین ستود.

سفیر کشورمان در ادامه با ابلاغ درودهای گرم دولت و ملت کشورمان به حواتمه بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا در کنار مقاومت فلسطین تا رفع کامل اشغالگری از این سرزمین تاکید کرد.

نایف حواتمه نیز ضمن تقدیر و تشکر از نقش موثر و برتر کشورمان در پیروزیهای مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها، مواضع به حق ایران در تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه مساله فلسطین را مورد ستایش قرار داد.

حواتمه تداوم پیروزی‌های ملت مظلوم فلسطین و تشکیل دولت مستقل به پایتختی قدس شریف را مرهون وحدت ملی دانست و بر لزوم صیانت و پاسداری از محور مقاومت و جبهه پایداری تاکید کرد.

وی وحدت ملی را به عنوان تنها راه برون رفت از مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی فلسطین، مورد تاکید قرار داد.

طرفین در این دیدار بر عنصر وحدت فلسطینی به عنوان عامل موثر و سازنده در تحقق آرمانهای بلند ملت مظلوم آن تاکید ورزیدند.

انتهای پیام

کد N742458

وبگردی