آفتاب

«پریدن از ارتفاع کم» نوروز اکران می‌شود

«پریدن از ارتفاع کم» نوروز اکران می‌شود

فیلم «پریدن از ارتفاع کم» با بازی رامبد جوان و نگار جواهریان در نوروز 94 در گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا، اولین فیلم حامد رجبی که به تهیه‌کنندگی مشترک مجید برزگر و سعید آرمند تولید شده است، در جشنواره فیلم برلین در بخش پانوراما پذیرفته شد و جزو نامزدهای بهترین فیلم اول هم بود که در نهایت جایزه انجمن بین‌المللی منتقدان سینمایی (جایزه فیپرشی پانوراما) را از این جشنواره کسب کرد.

برزگر در این‌باره به خبرنگار ایسنا، گفت: این جایزه دستاورد خوبی برای اولین حضور یک فیلم اولی در جشنواره خارجی بود، اگرچه دوست داشتیم ابتدا این فیلم در جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شد، اما با توجه به پروانه ویدیویی این فیلم و رد تقاضای ما برای تبدیل آن به پروانه سینمایی و اینکه درجه کیفی پایینی به آن دادند، این امکان فراهم نشد.

او همچنین اضافه کرد: فیلم «پریدن از ارتفاع کم» در ادامه‌ی یک نوع نگاه متفاوت و شاید نگاه متفاوت به سینمای رسمی ایران باشد که مایل بودیم در گروهی شبیه به هنر و تجربه اکران شود. در واقع با توجه به حضور نگار جواهریان و رامبد جوان در این فیلم باز هم ترجیح ما اکران گسترده فیلم نبود.

وی ادامه داد: در این راستا از سوی مدیریت گروه هنر و تجربه تماسی گرفته شد و طی صحبت‌های انجام شده قرار بر این است که «پریدن از ارتفاع کم» در این گروه همزمان با آغاز سال جدید اکران شود.

برزگر با اشاره به اینکه مخاطب گروه هنر و تجربه تکلیفش مشخص است و اینکه سینماهای این گروه در حال افزایش هستند، گفت: اکنون مشغول آماده‌سازی پوستر، تیزر و مواد تبلیغی برای فیلم «پریدن از ارتفاع کم» هستیم و امیدوارم تماشاگر واقعی این نوع فیلم‌ها از دیدن آن لذت ببرد. همان‌طور که پیش از این از نمایش فیلم «پرویز» در این گروه با توجه به استقبالی که از آن صورت گرفت راضی هستم که البته اگر این میزان استقبال هم پیش نمی‌آمد رضایت داشتم، چون تماشاگر، خودش دیدن این فیلم را انتخاب کرده بود.

به گزارش ایسنا، در فیلم «پریدن از ارتفاع کم» به تهیه‌کنندگی مجید برزگر، بازیگرانی همچون نگار جواهریان، رامبد جوان، محمود بهروزیان، مهری آل‌آق، صدف احمدی، سعید اشتیاقی، شفق شکری، افشین لیاقت، علی اکبر مددی مهر، امیر حسین آصفی و ژیلا دایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «نهال که چهار ماهه حامله است، ناگهان می‌فهمد که جنین در شکمش مرده. سکوت می‌کند و تصمیم می‌گیرید از این ماجرا به کسی چیزی نگوید.»

انتهای پیام

کد N742270

وبگردی