آفتاب
نعمتی در تذکر شفاهی:

مشکلات فرهنگیان رفع نشود فانی را استیضاح می کنیم

مشکلات فرهنگیان رفع نشود فانی را استیضاح می کنیم

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با انتقاد از باقی ماندن مشکلات معیشتی فرهنگیان خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر به این مشکلات رسیدگی نکنید، ما نیز به جرگه استیضاج کنندگان شما خواهیم پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز نعمتی در آغاز جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس بعد از تذکر شفاهی به علی اصغر فلانی وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به باقی مانده مشکلات معیشتی فرهنگیان تصریح کرد: آنطور که باید و شاید این قشر عزیز و فرهیخته مورد توجه قرار نمی گیرند.

وی گفت: معلمان از جان خود استفاده می کنند تا نسل آینده را تربیت کنند اما شرایط به گونه ای شده که صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارند؛ البته اگر صورتی برای آنها باقی مانده باشد!

نماینده مردم اسدآباد خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر به این مشکلات رسیدگی نکنید، ما نیز به جرگه استیضاح کنندگان شما خواهیم پیوست.

واردات بی رویه شکر در فصل برداشت داخلی/ انتقاد از بهتان وزیر کشور به نمایندگان مجلس

این نماینده مجلس در ادامه در تذکری به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردات بی رویه شکر در شرایطی ادامه دارد که محصولات کشاورزان بر روی دست آنها مانده است؛ چرا در فصل برداشت این طور واردات صورت می گیرد!؟

وی همچنین در تذکری به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به وی اظهار داشت: شما یک دوره نماینده مجلس بوده اید و الان نیز وزیر کشور هستید؛ بهتانهایی که به نمایندگان می زنید که پول انتخابات از قاچاقچیان تامین می کنند قابل پذیرش نیست.

 

کد N741424

وبگردی