آفتاب

کنسرت گروه پیکلاویه تمدید می‌شود

کنسرت گروه پیکلاویه تمدید می‌شود

گروه راک پیکلاویه که قرار است 8 اسفندماه 93 اولین کنسرت رسمی خود را در برج آزادی برگزار کند، با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شد.

سرپرست گروه پیکلاویه اعلام کرد: به دلیل استقبال مخاطبان، کنسرت پیکلاویه بعد از ایام نوروز تمدید خواهد شد.

شایان کریمی با اعلام این مطلب که تمام بلیت‌های کنسرت پیش رو به فروش رسیده است؛ از تمدید این کنسرت در بهار آتی خبر داد و به خبرنگار ایلنا گفت: گروه راک پیکلاویه که قرار است 8 اسفندماه 93 اولین کنسرت رسمی خود را در برج آزادی برگزار کند، با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شد. به‌طوری‌که یک هفته قبل از روز اجرا همه بلیت‌ها به فروش رسید.

وی اضافه کرد: این درحالی است که تعداد زیادی از هواداران این گروه همچنان برای تهیه بلیت و جویا شدن از اخبار تمدید کنسرت گروه پیکلاویه با مراکز فروش بلیت تماس می‌گیرند. مخاطبان این سبک یکبار دیگر علاقه و اشتیاق خود را برای شرکت در این قبیل کنسرت‌ها نشان دادند.

سرپرست گروه پیکلاویه اعلام کرد: این کنسرت به دلیل فراهم نبودن زمان مناسب و شرایط مطلوب برای رزرو سالن در سال جاری، در اوایل سال آینده تمدید خواهد شد.

گروه راک پیکلاویه را می‌توان ازجمله گروه‌های پرکار و موفق نامید که توانسته کیفیت کار خود را در سطح مطلوب ارائه دهد تا جایی که بعضی از ترانه‌های این گروه در عرصه بین‌المللی نیز مطرح شده است.

اعضای این گروه 6 نفره را مهران مختارپور(خواننده)، مهیارصالحی نیا (گیتارالکتریک)، شایان کریمی (کیبورد)، فرهادخان بیلوردی (گیتار باس)، لادن جعفرنژاد(همخوان) و مصطفی بهرمان(درامز) تشکیل می‌دهند.

موسیقی راک در ایران ازجمله سبک‌های پرطرفدار است که اخیرا بیشتر شاهد تشکیل گروه‌های مختلف و تولید آثار موسیقی در این سبک هستیم.

کد N741344

وبگردی