آفتاب
کاشی به مهر خبر داد:

صدور ۳ فقره جواز تاسیس صنایع کشاورزی در استان سمنان

صدور ۳ فقره جواز تاسیس صنایع کشاورزی در استان سمنان

سمنان - مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به صدور سه فقره جواز تاسیس صنایع کشاورزی در استان، گفت: این جوازهای تاسیس برای دو واحد در سمنان و یک واحد در شاهرود صادر شده است.

رحمت الله کاشی در گفتگو با خبرنگار مهر، از صدور سه فقره جواز تاسیس احداث صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی طی ماه گذشته خبر داد و افزود: پیش بینی می شود برای احداث این واحد های فراوری بخش کشاورزی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت شود.

وی افزود: این واحد ها برای شروع فعالیت و راه اندازی خط تولید به بیش از ۱۴ میلیارد ریال سرمایه در گردش هم نیاز دارند و برآورد شده با بهره برداری برای ۱۱۰ نفر نیز شغل ایجاد کنند.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد : تولید سالانه این واحد های صنایع کشاورزی ۱۲ هزار و ۵۰ تن خواهد بود و از ۲۲ هزار تن مواد خام نیز استفاده خواهند کرد.

کاشی در خاتمه یادآوری کرد: این جوازهای تاسیس برای احداث واحدهای تبدیلی وتکمیلی بخش کشاورزی درگروه های زراعی، باغی و دام و طیور صادر شده است که دو واحد در شهرستان سمنان و یک واحد در شهرستان شاهرود احداث خواهند شد.

کد N740575

وبگردی