آفتاب

باهنر: در راستای سیاست‌های دولت خود را مسئول و موظف می‌دانیم

باهنر: در راستای سیاست‌های دولت خود را مسئول و موظف می‌دانیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده بزرگ مهندسی کشور خود را مسئول می‌داند که در راستای سیاست‌های دولت، مجلس و حاکمیت تلاش کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا باهنر در همایش روز ملی مهندسی ضمن تشکر از مقام معظم رهبری به خاطر پذیرش اعضای ستاد بزرگداشت روز ملی مهندسی و رهنمودهای ایشان، گفت: مهندسین کشور علاوه بر حضور تعیین کننده بر حرکت‌های انقلابی علیه رژیم ستمشاهی در جریان دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند و هم اکنون نیز بسیاری از بخش‌های مربوط به پیشرفت و عمران و آبادی و دستیابی به فناوری‌های نو از آثار عملیات مهندسین و اقدامات آنان است.

وی با بیان این‌که چشم انداز توسعه ایران اسلامی در گرو خدمات مستمر صنف مهندسین است، گفت: قدرت اجرا و انگیزه مهندسین با ارائه به موقع آثار پیشرفتشان می‌تواند امید و خودباوری را در نسل جوان تعمیق دهد و نوید کارآفرینی و کاهش نرخ بیکاری باشد و همچنین چشم‌انداز غرورآفرین ایران اسلامی قلمداد شود.

وی در ادامه اظهار کرد: جامعه مهندسی می‌تواند زبان گویا و فریاد بلندی در دفاع از حقوق بخش خصوصی به راه بیندازد و با اجرای دقیق قانون بهبود فضای کسب و کار و مبارزه هدف دار با بروکراسی فلج‌کننده اداری را مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان این‌که قصد داریم ستاد مهندسی کشور را دائمی کنیم و در این جهت قانونمند نمودن ستادهای مهندسی را مدنظر قرار دهیم، اظهار کرد: خانواده بزرگ مهندسی کشور خود را مسئول و موظف می‌داند که در راستای سیاست‌های دولت، مجلس و حاکمیت همه تلاش خود را مصروف بدارد تا این‌که گره‌های موجود در کشور را بازگشایی کند.

باهنر گفت: هر روز به باور این جمله می‌رسیم که ما می‌توانیم.

انتهای پیام

کد N740521

وبگردی