آفتاب
حجت الاسلام عظیمی:

روحانیون و مردم نسبت به فتنه و ترفندهای دشمنان آگاه باشند

روحانیون و مردم نسبت به فتنه و ترفندهای دشمنان آگاه باشند

تبریز – مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت:انقلاب اسلامی ایران یک هدیه و اعجاز الهی است و باید روحانیون و مردم نسبت به فتنه و ترفندهای دشمنان آگاه باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید عظیمی دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لشگر۳۱ عاشورا اظهار داشت: ایجاد انقلاب و بقاء انقلاب دو مقوله هستند که ایجاد انقلاب یک معجزه الهی است و در زمان غیبت امام زمان(عج) انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که به دست ولی فقیه اداره می‌شود.

وی در ادامه افزود:عصاره و تلاش ائمه معصومین در جهت تشکیل حکومت الهی به دست امام خمینی(ره) محقق شد ومنطق و ایدئولوژی انقلاب اسلامی چون همسو با فطرت انسانی است باعث شد تا این انقلاب صادر شود و رفته رفته حتی به کشورهای غیر اسلامی نیز صادر می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: انقلاب منحصر به روحانیت نیست و امام خمینی(ره) همیشه تأکید بیشتر به مردم داشتند و مردم را به خوبی می‌شناختند و مردم ایران اسلامی همه در تحقق انقلاب نقش داشتند که مسئله مهم حضور پویا و سازنده آنان در صحنه انقلاب است که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نمونه بارز این حضور و همراهی بود.

حجت‌الاسلام عظیمی در خصوص رهبری انقلاب اسلامی نیز گفت: اگررهبری صحیح معمار کبیر انقلاب نبود انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نمی‌رسید چنانچه در کشورهای دیگر اسلامی این قضیه ابتر مانده است.

وی با بیان اینکه باید با رفتار و کردار خود حافظ انقلاب باشند، افزود: ۱۱۰ خانه عالم توسط سازمان تبلیغات اسلامی در سال‌های اخیر افتتاح شده است ولی متأسفانه ۲۰ خانه عالم بدون روحانی است، روحانیون ساکن در قم که بومی هستند باید هجرت نموده و دراستان مشغول فعالیت شوند.

این مقام مسوول در حوزه تبلیغات اسلامی در خصوص فعالیت های اعزام روحانی توسط سازمان تبلیغات اسلامی نیز یاد آور شد: کاراعزام مبلغ در دهه فجر، محرم، رمضان، ایام فاطمیه صورت می گیرد و در طول سال نیز در قالب گفتمان دانشجویی، دانش‌آموزی، طلاب و مساجد این فعالیت ها ادامه دارد.

حجت‌الاسلام عظیمی افزود: در قالب حمایت ازجایگاه  ولایت فقیه سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات موثری انجام داده است که همچون برگزاری همایش روحانیت برگزاری گفتمان‌ها وتوزیع بسته‌های فرهنگی در قالب کتاب و... و. به گروه‌های تأثیرگذار از اهم این اقدامات است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه روحانیون و مردم باید از منجلاب فتنه و ترفندهای دشمنان آگاه بوده ودچار آنها نشوند، تصریح کرد: نهادهای زیر نظرمقام معظم رهبری باید همسو و هم افزایی صورت دهند تا به قله پیشرفت مد نظر رهبرانقلاب برسند و  اجرای طرح پیوست فرهنگی در پروژه‌های کشور بویژه حوزه عمرانی نیز مورد توجه قرار گیرد.

کد N740414

وبگردی