آفتاب

هنیه: با سلاح‌ها و تجهیزات استراتژیک دشمن را در هر نبردی غافلگیر می‌کنیم

هنیه: با سلاح‌ها و تجهیزات استراتژیک دشمن را در هر نبردی غافلگیر می‌کنیم

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان این که این جنبش هرگز در امور داخلی مصر دخالت نکرده تاکید کرد: مقاومت از زمان جنگ اخیر قدرتمندتر شده و برای هر نبردی کاملا آماده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان بازدید از شهر رفح ضمن تاکید بر عدم مداخله حماس در امور داخلی مصر و دیگر کشورهای عربی، تصریح کرد: امیدواریم خداوند وحدت و یکپارچگی را به مصر بازگردانده و جنگ و خونریزی را از آن دور کند.

هنیه اظهار داشت: ارتش مصر دشمن ما نیست، هرچند ما هرگز موافق ایجاد منطقه حائل نیستیم، اما این بدین معنا نیست که سلاح خود را به سمت ارتش مصر نشانه برویم.

وی خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی آتش بیار معرکه شده و در عرصه های رسانه، سیاست و امنیت در حال تحریک مصر علیه غزه و مقاومت است، اما تلاش‌ها و طرح‌های شوم این رژیم هرگز راه به جایی نبرده و نظامیان آن همواره در تیررس مبارزان مقاومت خواهند بود و سلاح مقاومت تنها این رژیم را هدف قرار خواهد داد.

اسماعیل هنیه تاکید کرد که مقاومت به مراتب قدرتمندتر از زمان جنگ اخیر شده و با تمرین و پشتکار خود را برای هر نبردی کاملا آماده کرده است. هنیه تصریح کرد: ما به دنبال جنگ نیستیم اما اگر جنگی علیه ما تحمیل شود هرگز از آن هراسی به دل راه نمی‌دهیم.

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس عنوان کرد که ما سلاح‌ها و تجهیزات استراتژیکی در اختیار داریم که دشمن را در هر نبردی غافلگیر خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N740191

وبگردی