آفتاب
نعمتی در گفتگو با مهر عنوان کرد:

آمریکا لجاجت را کناربگذارد/احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات وجوددارد

آمریکا لجاجت را کناربگذارد/احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات وجوددارد

نهاوند- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و دشمنان نظام بدانند آنچه مقام معظم رهبری مطرح و بیان می کندحرف تمام مسلمانان جهان است و آمریکا باید در مقابل عظمت ملت ایران لجاجت را کناربگذارد

بهروز نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران باید تقویت و حمایت شود و ملت ایران مطمئن باشند این تیم در چهارچوب نظام و موازین و منافع انقلاب و کشور در مذاکرات هسته ای تصمیم گیری خواهد کرد.

نعمتی گفت: آمریکا و کشورهای عضو گروه ۵+۱ باید از کشورهایی که به پیمان ((ان پی تی)) پایبندی و اعتقادی ندارند و بزرگترین تهدید برای جوامع بشری محسوب می شوند بترسند نه جمهوری اسلامی که ضمن پایبندی به این پیمان بارها اعلام کرده به دنیال دست یابی به بمب اتم نیست.

وی ادامه داد: اسرائیل در حال حاضر بعلت داشتن لابی قوی صهیونیسمی در کشور آمریکا و سایر کشورهای اروپایی برای دولت آمریکا بارها تهدید و خطر آفرین بوده و بزرگترین خطر برای دولت و رئیس جمهور آمریکا محسوب می شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری به آمریکا و دیگر کشورهای عضو ۱+۵ توصیه شده لجاجت و بدبینی را نسبت به ملت ایران کنار بگذارند چرا که وقتی مقام معظم رهبری موضوع و یا سخنی مطرح می کنند حرف همه مسلمانان جهان است و نباید نسبت به آن کوچکترین شک و تردیدی داشت.

بهروز نعمتی بیان داشت: احتمال اینکه مذاکرات به نتیجه برسد زیاد است چون آمریکایی ها راهی به جز پذیرفتن خواست برحق و قانونی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.

نعمتی با بیان این که چهارچوب تعیین شده برای مذاکرات هسته ای بر پایه حقوق مردم در برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای است، عنوان کرد: مذاکره کنندگان ما به هیچ وجه قصد ندارند از حقوق مردم ایران بگذرند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای طبق معاهده((ان. پی. تی)) گام بر می دارد و برای این کار از کسی اجازه نمی گیرد و کسی نیز نمی تواند ایران را از حقوق به حق خود محروم کند.

 

 

 

کد N740092

وبگردی