آفتاب
محمدی به مهر خبر داد:

مرحله نهايی مسابقات زيرگروه دسته يك واليبال كشوردر دامغان آغاز شد

مرحله نهايی مسابقات زيرگروه دسته يك واليبال كشوردر دامغان آغاز شد

دامغان- رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان از برگزاری مسابقات زير گروه دسته يك واليبال كشور به ميزبانی شهرستان دامغان از عصر امروز خبر داد.

مجيد محمدی در حاشيه آغاز بکار مسابقات زيرگروه دسته يك واليبال كشور در دامغان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اين دوره از رقابت ها از سوم تا هشتم اسفند با راهيابي هشت تيم  و حضور ۱۶۰ نفر از بازيكنان، مربيان، سرپرستان و داوران در سالن حمزه سيدالشهداي شهرستان دامغان در حال برگزاري است.

وي تصريح كرد: تيم هاي مخابرات اهواز، سرخ پوشان گرگان، شهداي گلين قيه مرند و آلومينيوم مرند در گروه الف و تيم هاي كهمان نوين الشتر، متين دامغان، آموزش آمل و شهداي نور از تيم هاي راه يافته هستند.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان خاطر نشان ساخت: در پايان اين دوره از مسابقات دو تيم انتخاب و جواز حضور در مسابقه ليگ برتر كشور را به دست خواهند آورد.

محمدی در خاتمه، تيم واليبال متين دامغان را به عنوان نماينده استان سمنان در اين دوره از رقابت ها معرفي كرد و افزود: اين تيم با پيروزي هاي قاطع در گروه دو بازیهای مقدماتي به عنوان تيم اول جواز حضور در اين دوره از مسابقات را كسب كرد.

کد N739956

وبگردی