آفتاب
رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار:

دولت در تحقق شعار سال 93 از دو قوه دیگر پیشی گرفته است

دولت در تحقق شعار سال 93 از دو قوه دیگر پیشی گرفته است

رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار گفت: دولت در حوزه فرهنگ و اقتصاد با پیگیری‌های وزرای خود توانسته است در تحقق شعار سال 93 از دو قوه دیگر پیشی بگیرد.

پیام مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارتباط با تحقق شعار سال 93، اظهار کرد: اگر بخواهیم در مورد عملکرد هر سه قوه برای تحقق شعار "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" صحبت کنیم، باید دولت را در رتبه نخست، قوه قضائیه را در رتبه دوم و در ‌آخر به قوه مقننه امتیاز بدهیم. دولت در حدود دو سال فعالیت خود نشان داده است که در مورد مسائل اقتصادی دقت نظر خاصی دارد. هم شخص رئیس جمهور و هم معاون اول ایشان برنامه‌های ویژه‌ای برای تحقق ابلاغیه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری داشته‌اند و همچنین آن را پیگیری کرده‌اند.

وی ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد نیز توانست با رویکرد مثبت مسائل فرهنگی را پیگیری کند. مشکلاتی را بیان کرد که در طول هشت سال گذشته خود در فرهنگ این کشور ایجاد شده بود. عملکرد اقتصادی و فرهنگی دولت نمره قبولی بالایی دارد. قوه قضائیه هم با توجه به فشارهایی که داشته است نمره قابل قبولی گرفته است. در این میان عدم همکاری مجلس با دولت در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی هم به چشم می خورد.

این فعال سیاسی تأکید کرد: مهمترین اتفاق در سیاست کشور در مورد مذاکرات هسته‌ای بود. تیم مذاکره کننده با رویکردی جدید دیالکتیک نوینی را با جهان شروع کرد. این کار هم به اشاعه فرهنگ ایرانی کمک می‌کند و هم باعث گسترش فعالیت‌های اقتصادی می‌شود.

انتهای پیام

کد N738047

وبگردی