آفتاب

ملی‌پوش پرش طول: حمایت‌ها ادامه‌دار باشد، سهمیه المپیک می‌گیرم

ملی‌پوش پرش طول: حمایت‌ها ادامه‌دار باشد، سهمیه المپیک می‌گیرم

ملی‌پوش دوومیدانی در ماده پرش طول گفت: بعد از بازی‌های آسیایی حمایت از ما بیشتر شد و اگر این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد می‌تواند ورودی المپیک را به دست بیاورم.

سبحان طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره شرایط آمادگی خود تصریح کرد: با توجه به مسابقه‌ای که در رقابت‌های دوومیدانی دهه فجر داشته متوجه شدم که از آمادگی خوبی برخوردار هستم و روند تمرین‌هایم مثبت بوده است. با این حال باید تلاش کنم به آمادگی بهتری برسم چرا که در مسابقه‌های آینده باید با حریفان قدرتمندتری روبه‌رو شوم که سطح آن‌ها نسبت به حریفانم در رقابت‌ها دهه فجر بالاتر است و در نتیجه کار من هم سخت‌تر می‌شود.

طاهرخانی ادامه داد: اکثر ملی‌پوشان خود را برای مسابقه‌های قهرمانی آسیایی چین که خردادماه برگزار می‌شود آماده می‌کنند. تیم ایران شانس زیادی برای کسب مدال در این رقابت‌ها دارد و به نظرم می‌توانیم حداقل 8 مدال را در این مسابقه‌ها به دست آوریم.

عضو تیم ملی دوومیدانی در ماده پرش طول درباره شانس کسب مدالش در مسابقه‌های قهرمانی آسیا گفت: با وضعیت فعلی من نمی‌توانم قول صددرصدی کسب مدال طلا را در چین بدهم. باید منتظر باشم تا وضعیتم را در زمان اعزام بسنجم و بعد درباره مدال صحبت کنیم. اما اگر خوب تمرین کنم می‌توانم طلای آسیا را به دست بیاورم.

او در ادامه افزود: بعد از بازی‌های آسیایی فدراسیون توجه ویژه‌ای به جوانان تیم ملی داشتند و آقای داوری سر تمرین‌های بچه‌ها حاضر می‌شوند و همه چیز را زیر نظر دارند و این توجه به افزایش انگیزه بچه‌ها کمک زیادی کرده است. اگر همین طور پیش برویم می‌توانیم ورودی المپیک را بگیرم. چرا که حمایت از ما تاثیر زیادی بر نتایج ما دارد و بدون حمایت نمی‌توانیم موفق باشیم.

او درباره مسابقه‌های دهه فجر اظهار کرد: سطح مسابقه‌ها خوب بود و خوشحالم که بعد از مدت‌ها مسابقه‌های بین‌المللی خوبی در ایران برگزار شد. هرچند که کشورهای خیلی خوبی نیامده بودند و ای کاش شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که تعداد تیم‌های بیشتری به ایران می‌آمدند تا در نتیجه سطح کیفی مسابقه‌ها هم بالاتر برود.با این حال برگزاری این مسابقه‌ها با همین سطح هم بهتر از این است که هیچ مسابقه‌ای برگزار نشود. جمعیت شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته بیشتر شده بود و از طرف مسئولان داخلی هم توجه ویژه‌ای به این مسابقه‌ها صورت گرفته بود.

طاهرخانی ادامه داد: نتیجه‌ای که در مسابقه‌های داخل سالن دهه فجر گرفتم راضی کننده بود. من بعد از بازی‌های ساحلی 3 ماه استراحت کردم و حدود یک ماه است که تمرین‌هایم را شروع کردم و به همین دلیل با این میزان تمرین از رکورد و نتیجه به دست آمده‌ راضی‌ام. تلاش می‌کنم تا شروع رقابت‌های قهرمانی اسیا رکوردم را بهبود ببخشم.

انتهای پیام

کد N738022

وبگردی