آفتاب
دادستان کل کشور:

تشکیل جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در اولویت دولت قرار گیرد

تشکیل جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در اولویت دولت قرار گیرد

دادستان کل کشور گفت: تشکیل جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر جزو جلساتی است که باید از سوی دولت در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در حاشیه همایش سراسری پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که با توجه به ممنوع‌التصویر شدن رئیس دولت اصلاحات، فضاهای مجازی اعلام کرده‌اند که ما رسانه این فرد هستیم، آیا در این رابطه نظری دارید؟ گفت: سخنگوی قوه قضائیه موضع دستگاه قضایی را در رابطه با این موضوع اعلام کرده است. توضیحی که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در رابطه با این موضوع ارائه کردند، جای هیچ سوالی را باقی نمی‌گذارد.

وی در رابطه با تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور رئیس جمهور، گفت: قانون‌گذار می‌گوید رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر رئیس جمهور است و رئیس جمهور زمانی که جلسه را تشکیل می‌دهد مسئولین مربوطه جمع می‌شوند و با مدیریت ایشان همه وزارتخانه‌های مربوط برای پییگری به خط می‌شوند. مواد مخدر یکی از موضوعات مهم کشور است. همچنین مواد مخدر دارای چند ضلع است و باید همه در رابطه با این موضوع با یکدیگر همکاری کنند، رئیس جمهور در رأس این ستاد هستند.

رئیسی ادامه داد: تشکیل ستاد مواد مخدر از جلساتی است که باید در دولت در اولویت‌ها قرار گیرد، البته باید گفت که کارنامه قوه قضائیه در مبارزه با مواد مخدر بسیار خوب است و نشان‌دهنده عزم جدی قوه قضائیه است.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: تشکیل اردوگاه‌های بازپروری نیز بسیار بااهمیت است که باید در بخش‌های مختلف تأسیس شود و جزو مسائلی است که باید مطرح شود.

ادامه دارد ...

کد N737033

وبگردی