آفتاب
یک مسئول:

مطب‌ها بیشتر از نمایشگاه‌های اتومبیل ترافیک درست می‌کنند ‌

مطب‌ها بیشتر از نمایشگاه‌های اتومبیل ترافیک درست می‌کنند ‌

دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان کرمانشاه تجمع پزشکان در محدوده خیابان مدرس را عامل اصلی بخش اعظم مشکلات ترافیکی خیابان مدرس عنوان کرد.

دکتر محسن زاهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، تصریح کرد: شاهد این موضوع این است که در روزهای پنج‌شنبه‌ که مطب اکثر پزشکان متخصص تعطیل است، ترافیک چندانی در این خیابان وجود ندارد.

زاهدی وضع ارائه خدمات پزشکی به مردم را در محدوده پارکینگ‌شهرداری نامطلوب عنوان کرد و افزود: در حال حاضر پزشکان بسیاری در این محدوده متمرکز شده‌اند و این تعداد و نیز کارکنان مجموعه‌های پزشکی مستقر در این محدوده، با خودروی شخصی وارد محدوده پارکینگ شده و خودرو را در همانجا تا شب می‌گذارند که این امر موجب ایجاد مشکلات بسیاری در این محدوده شده است.

دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان کرمانشاه نقش پزشکان در ایجاد ترافیک خیابان مدرس را بسیار واضح دانست و عنوان کرد: مشاور شورای ترافیک استان کرمانشاه 10 سال پیش این منطقه را بحرانی توصیف کرده بود که باید کاربری‌های آن کاهش یابد.

زاهدی تصریح کرد: بر این اساس و بر اساس تجربه‌ای که داریم باید ترافیک خیابان مدرس کم شود و در همین راستا تاسیس مطب پزشکی درست نیست و ما حق داریم که از این نظر محدودیت ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا از دو، سه سال پیش شورای ترافیک استان چند منطقه از جمله پارکینگ شهرداری را منطقه ممنوعه اعلام کرد که نباید مجوز مطب و کاربری‌هایی که ایجاد ترافیک می‌کنند، در آنجا داده شود.

زاهدی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیت خیابان مدرس نیازمند توسعه و گسترش این مناطق ممنوعه هستیم.

دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان کرمانشاه با بیان اینکه مجوز تاسیس مطب با سازمان نظام‌پزشکی و دانشگاه علوم‌پزشکی است، اظهار کرد: ترافیک ایجاد شده توسط یک نمایشگاه اتومبیل خیلی کمتر از یک مطب پزشکی است و معتقدم از همین رو با توجه به وضعیت خیابان مدرس و محدوده پارکینگ شهرداری و اینکه پزشکان تاثیر بسیاری بر ترافیک این خیابان دارند، افزایش پزشکان در این محدوده منطقی نیست.

انتهای پیام

کد N736749

وبگردی