آفتاب
همزمان با تکریم چهره‌های قرآنی

نفرات برتر مسابقات قرآن «تلاوت» معرفی و تقدیر شدند

نفرات برتر مسابقات قرآن «تلاوت» معرفی و تقدیر شدند

نفرات برتر مسابقات قرآن «تلاوت»، که روزهای 29 و 30 بهمن‌ماه را مشغول رقابت با دیگر حافظان و قاریان مرحله کشوری دومین دوره این مسابقات بودند؛ در کنار «چهره‌های قرآنی» سال معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دومین دوره مسابقات قرآن «تلاوت» که با همت سازمان دارالقرآن برگزار شد، جمعه شب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در رشته قرائت برادران زیر 16 سال مهدی شالیکاری از مازندران، رضا اسحاق از خراسان رضوی و محمدرضا زاهدی خوزانی از تهران رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته قرائت بالای ۱۶ سال به ترتیب مجید نوری از زنجان، هادی اسفیدانی از خراسان رضوی و سیداحسان ابطحی از بوشهر به مقام اول تا سوم دست پیدا کردند.

در رشته قرائت خواهران بالای ۱۶ سال هم مرضیه فیروز‌زاده از فارس و زهرا سهرابی از کرمانشاه شایسته تقدیر شناخته شدند.

در رشته‌ حفظ کل مقطع زیر 16 سال محمدداود فلاحی از یزد، میلاد عاشقی از آذربایجان شرقی و امیرحسین شریفی‌زاده از تهران اول تا سوم شدند و در مقطع بالای ۱۶ سال هم سعید علی‌اکبری از قزوین رتبه اول، محمد رسول تکبیری از فارس رتبه دوم و مجتبی بیابان‌پور از اصفهان رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته حفظ کل خواهران بالای ۱۶ سال اعظم محمدی از بوشهر، سمانه سادات‎موسوی از خراسان رضوی و سما بابایی از تهران اول تا رتبه سوم شدند.

در رشته حفظ 15 جزء برادران زیر ۱۶ سال هیچ‌کس مقام اول و سوم را کسب نکرد و هادی رائی از آذربایجان شرقی رتبه دوم را بدست آورد، همچنین علی ناجی‌محله از تهران و پرهام وهابی از گیلان شایسته تقدیر شناخته شدند.

در رشته حفظ ۱۵ جزء بالای 16 سال محمدرضا احمدی از قم، رضا گلشاهی از خراسان رضوی و حمید رحمتی از خراسان شمالی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.همچنین در رشته حفظ 15 جزء بالای 16 سال بانوان هم سیده زکیه حسینی از بوشهر، زهرا قربانی از اصفهان و حمیده حسینی از فارس به ترتیب رتبه اول تا سوم را بدست آوردند.

انتهای پیام

کد N736215

وبگردی