آفتاب
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

آمریکا در دو ماه اخیر ۱۶شبکه جدید فارسی‌زبان راه انداخته است

آمریکا در دو ماه اخیر ۱۶شبکه جدید فارسی‌زبان راه انداخته است

آمریکایی‌ها، این شبکه های جدید فارسی زبان را با پول های هنگفت راه اندازی کرده اند/اردوگاه انقلاب اسلامی ایران، محل تمرینی برای اردوگاه امام زمان(عج) است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: آمریکایی‌ها در طول دو ماه اخیر و با پولی هنگفت، ۱۶ شبکه جدید فارسی زبان راه‌اندازی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سالک عصر جمعه در اختتامیه طرح آفاق اندیشه ۲ که در مجتمع آموزشی امام علی (ع) قم برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به محوریت و معماری امام راحل، و بر اساس سیاست‌هایی از متن فقه آل محمد (ص) تنظیم شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران در قالب حکومت اسلامی و برخورد دو سیاست قوی نه شرقی و نه غربی و استقلال و آزادی جمهوری اسلامی، در دنیا پدیده جدیدی را فراهم کرد به عنوان یک امانت الهی در اختیار ما قرار گرفته است.

وی با بیان این که ما پشتیبان فرهنگ اسلام و انقلاب هستیم، چرا که علمای شیعه تلاش‌های زیادی برای آن کردند، گفت: باید عمق این امانت را بشناسیم و البته بار اصلی این کار بر دوش مردم است زیرا که این انقلاب برای مردم است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گسترش فضای مجازی گفت: در شرایطی زندگی می‌کنیم که اگر محیط اطراف خود را نشناسیم نمی‌توانیم از این انقلاب دفاع کنیم.

سالک خاطرنشان کرد: ما بین دو فجر قرار داریم، یکی فجر انقلاب اسلامی و دیگری فجر ظهور حضرت مهدی (عج) که بین این دو در حال حرکت هستیم و لذا باید در جدول زمان بندی، در اردگاه امام عصر (عج) جایگاه خود را بدانیم و مشخص کنیم.

وی بیان داشت: امروز در اردوگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و این اردوگاه تمرینی برای حضور در اردگاه امام عصر (عج) است، یعنی نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب باشیم و اگر خوب سربازی کردیم می‌توانیم در اردگاه امام عصر (عج) نیز به خوبی سربازی کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید بستر مساجد به گونه‌ای باشد که بتواند این موضوع را ساماندهی کرده و جهت دهی به فجر ظهور کند و در این زمینه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وظیفه دارند.

سالک با اشاره به نقش روحانیت گفت: روحانیت نقش موثری در مساجد دارند و باید بکوشند تا فجر ظهور کارهای فرهنگی مساجد گسترش یابد و مردم به این سمت سو پیش روند.

وی تصریح کرد: کانون‌هایی که حول محور امام جماعت هستند موفق‌تر هستند و باید با همفکری و کمک همدیگر در رفع مشکلات فرهنگی گام بردارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دشمن با گسترش شبهات تلاش می‌کند در راستای مبارزه با فرهنگ تلاش کند و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نباید چنین اجازه‌ای دهند و باید مقابله کنند.

سالک از جلسه کمیسیون فرهنگی با رئیس صدا و سیما خبر داد و گفت: در طی این دو ماه اخیر آمریکایی‌ها با پول هنگفتی که داده‌اند ۱۶ شبکه جدید فارسی زبان راه‌اندازی کرده‌اند.

کد N736196

وبگردی