آفتاب

هشدار نماینده آیت الله سیستانی نسبت به وقوع فاجعه انسانی در شهر البغدادی عراق

هشدار نماینده آیت الله سیستانی نسبت به وقوع فاجعه انسانی در شهر البغدادی عراق

نماینده آیت الله سیستانی ضمن هشدار نسبت به وقوع فاجعه انسانی در شهر البغدادی در غرب رمادی، اعدام مسیحیان مصری به دست داعش را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، "عبدالمهدی الکربلائی" در خطبه های نماز جمعه این هفته در کربلا ضمن محکوم کردن اعدام 21 مسیحی مصری به دست داعش گفت: اعدام مسیحیان مصری به دست داعش دلیلی بر گسترش نفوذ این گروه و افزایش جنایت‌های وحشیانه آن است.

وی نسبت به وقوع فاجعه انسانی در شهر البغدادی واقع در غرب رمادی هشدار داد و از دولت عراق و تمامی وزارت خانه ها و طرف های ذیربط در این کشور خواست تا هرچه سریعتر برای ممانعت از وقوع فاجعه در این شهر اقداماتی اتخاذ کنند.

نماینده آیت الله سیستانی گفت: بیشتر ساکنان شهر البغدادی خواهان مداخله سریع دولت برای نجات این شهر شده اند چراکه در معرض کشتار به دست داعش قرار دارند. همچنین این شهر با کمبود مواد غذایی و دارو مواجه است برای همین همگان باید برای نجات این شهر تلاش کنند.

الکربلائی بر لزوم قدردانی از تلاش های داوطلبان مردمی در مقابله با داعش تاکید کرد و گفت: کشتن بی گناهان بزرگترین گناه و اشتباه و حمایت از جان آن ها کار نیک و پسندیده است. همچنین کسی که اموال دیگران را غصب و غارت کند، به منزله این است که خود را یک گام به آتش جهنم نزدیک کرده است.

انتهای پیام

کد N735752

وبگردی