آفتاب
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دیدار شهرستانی:

همکاری ایران و عراق در همه زمینه‌ها ضروری است

همکاری ایران و عراق در همه زمینه‌ها ضروری است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به منافع، ظرفیت‌ها و تهدیدات مشترک ایران و عراق، بر همکاری دو کشور در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد نهاوندیان در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی، با اشاره به روابط دوجانبه و شرایط و حوادث منطقه، تصریح کرد: منافع تهران و بغداد ایجاب می‌کند که دو کشور در همه حوزه‌ها نظیر میادین نفتی، ساخت بنادر، لایروبی اروندرود و مقابله با ریزگردها با یکدیگر همکاری کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به سفر اخیر معاون اول رئیس‌ جمهور به عراق گفت: خوشبختانه در این سفر توافقاتی برای سرمایه‌گذاری و اجرای چند طرح مشترک میان دو کشور امضاء شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نیز در این دیدار با اشاره به مشترکات دو کشور دوست و همسایه گفت: ایران و عراق باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خود برای توسعه متقابل استفاده کنند.

در این جلسه طرفین پیرامون تهدیدات دنیای اسلام نظیر اسلام‌هراسی بحث و تبادل نظر کرده و بر برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از امکانات رسانه‌ای و تبلیغی به منظور معرفی اسلام رحمانی و محمدی(ص) تأکید کردند.

انتهای پیام

کد N735712

وبگردی