آفتاب
رضائی:

مردم آب پخش از مشکلات بهداشتی و درمانی رنج می‌برند

مردم آب پخش از مشکلات بهداشتی و درمانی رنج می‌برند

بوشهر - رئیس شورای اسلامی شهر آب پخش گفت: مردم آب پخش از مشکلات بهداشتی و درمانی رنج می‌برند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رضائی ظهر پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی توسعه بخش آب‌پخش که با حضور استاندار بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: از استقرار بخشداری در آب‌پخش پنج سال می‌گذرد ولی هنوز ادارات مستقل در این بخش مستقر نشده است و علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی و رایزنی با مدیران کل و وزارت‌خانه‌ها به نتیچه نرسیده‌ایم، نمی‌گویند که انجام نمی شود، قول می‌دهند ولی ادارات مستقل مستقر نشده است.

وی اضافه کرد: مشکلات زیادی در بخش آب‌پخش وجود دارد که امیدواریم با تلاش و درایت و توجه ویژه مسئولان به بخش آب‌پخش شاهد تحقق خواسته‌های مردم و رفع مشکلات باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آب پخش خواستار ایجاد پانسیون ویژه برای پزشکان در بخش آب پخش شد و افزود: ایجاد مرکز بهداشت در محله بهرام آباد، پایگاه بهداشت در قلایی، استقرار رادیوگرافی در مرکز بهداشتی درمانی آب پخش، استقرار داروخانه شبانه‌روزی، مانیتورینگ قلبی و توسعه ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی در دستور کار قرار بگیرد.

وی به مشکلات آب در بخش آب‌پخش اشاره کرد و افزود: آب‌پخش نیازمند یک مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی جدید است تا مردم از مشکلات بی آبی که این روزها تشدید شده است، خلاص شوند.

رضائی همچنین خواستار استقرار کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، ارتقای اداره تامین اجتماعی، تسریع در پرداخت اعتبارات زکات، ارتقای اداره ثبت احوال، بهبود وضعیت بهزیستی، توسعه شبکه روشنایی معابر، بهبود وضعیت برق‌رسانی، ایجاد ناحیه صنعتی در آب‌پخش، بهبود بافت فرسوده، ایجاد سایت دفع زباله، رفع مشکلات سنددارشدن زمین‌های آب‌پخش، اختصاص اعتبار برای ورودی شهرآب‌پخش از هر دو طرف، ساخت ساختمان اداره برق، ایجاد منازل سازمانی، تکمیل روشنایی پل کلل، ایجاد شهرک اقتصادی، ایجاد سالن اجتماعات، تقویت فرماندهی انتظامی و توسعه فضاهای توریستی و تفریحی در بخش آب‌پخش شد.

اداره آب آب‌پخش حتی یک موتورسیکلت هم ندارد

امام جمعه آب پخش نیز در این نشست با بیان اینکه آب پخش از شهرهای بزرگ استان بوشهر است، اظهار داشت: جمعیت بوشهر به اندازه برخی از مراکز شهرستان است ولی امکانات آن از برخی از بخش‌های نیز پائین‌تر است و این شهر در جایگاه اصلی خود دیده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام خداداد رضائی به مشکلات آب در آب‌پخش اشاره کرد و بیان داشت: اداره آب آب‌پخش حتی یک موتورسیکلت هم ندارد و هیچ تجهیزاتی نیز برای حفاری ندارد و از نظر مخزن نیز نیازمند ارتقا است.

وی به مشکلات تامین اجتماعی در آب پخش اشاره کرد و افزود: از نظر وضعیت انتظامی نیز لازم است که شاهد ارتقای وضعیت شهر آب پخش باشیم.

خواسته‌های هنرمند، ورزشکاران و روستائیان بخش آب‌پخش

صابر آزاد نماینده هنرمندان آب پخش نیز خواستار تسریع در اجرا و راه‌اندازی مجتمع فرهنگی هنری آب پخش شد و با بیان اینکه این طرح سه سال است که متوقف شده است، گفت: سالن کنونی آب‌پخش از نظر وسایل سرمایشی و گرمایشی و صندلی و ... رو به تخریب است.

مسعود محمدیان نماینده ورزشکاران آب‌پخش نیز بر لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی آب پخش تاکید کرد و بیان داشت: جوانان و ورزشکاران آب پخش با مشکلات زیادی روبرو هستند که باید برای رفع آن تلاش شود.

خداکرم روشن‌صفت رئیس شورای بخش آب پخش نیز در این نشست به برخی از مشکلات روستاهای این بخش در ابعاد مختلف اشاره کرد و ادامه داد: این روستاها با مشکلات زیادی روبرو هستند.

غلامرضا صمصامی دیگر مردم آب‌پخش در این نشست خواستار ساماندهی ورودی شهر آب پخش شد و ادامه داد: شبکه‌های ابیاری آب‌پخش نیز با مشکلاتی روبرو است که باید برای رفع آنها تلاش شود.

کد N734814

وبگردی