آفتاب

استدلال مضحک مبلغ عربستانی برای به چالش کشیدن نظریه گالیله!

استدلال مضحک مبلغ عربستانی برای به چالش کشیدن نظریه گالیله!

از قرن‌ها پیش که نظریه "گالیلئو گالیله" درباره گردش زمین به دور خود به اثبات رسیده تا اکنون هیچ گروهی همانند وهابی‌ها در این باره نظریه‌های مضحک مطرح نکرده‌اند. در تازه‌ترین این موارد یک مبلغ عربستانی با اعتماد به نفس قابل توجهی نظریه گالیله را رد کرده است.

به گزا ش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه المنار، "بندر الخبیری" از مبلغان وهابی عربستان پس از بررسی متون وهابیت که قائل به ثابت بودن کره زمین هستند، در ارائه دلایل صحت این نظریات گفت: اگر زمین بنا به گفته عقل گراها متحرک بود، برای سفر از فرودگاه الشارقه امارات به چین فقط کافی بود که هواپیما در آسمان متوقف بماند، در آن صورت اگر زمین به سمت غرب حرکت می‌کرد ،هواپیما به طور طبیعی در آسمان چین قرار می‌گرفت.

مسأله گردش زمین آن هم پس از صدور فتوای شیخ‌های عربستانی درباره ثابت بودن زمین همواره یکی از بحث‌های جدال برانگیز در عربستان بوده است.

یکی از کاربران اینترنتی در پی ادعای این مبلغ عربستانی در صفحه خود نوشت: هیچکس تا به حال مانند این اشخاص نتوانسته چهره اسلام را خدشه دار کند. این افراد نادان‌هایی هستند که کورکورانه منکر حقایق علمی می‌شوند که باید مقابل تمام جهانیان به آنها خندید.

انتهای پیام

کد N733399

وبگردی