آفتاب
با هدف تلاش برای جلب آرای صهیونیست‌ها؛

لیبرمن: اعدام اسیران فلسطینی اولین پیشنهادم به کنست آینده است

لیبرمن: اعدام اسیران فلسطینی اولین پیشنهادم به کنست آینده است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در راستای تبلیغات انتخاباتی خود و تلاش برای کسب آرای صهیونیست‌ها در انتخابات پارلمانی، تهدید کرد نخستین طرحی که در کنست آتی ارائه می‌کند، "اعدام" مبارزان فلسطینی بازداشت شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت"، آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جریان سخنرانی خود در کنفرانس پژوهشکده "امنیت ملی" در تل‌آویو مدعی شد که مقابله با آنچه وی از آن به عنوان "تروریسم" یاد کرد، بزرگترین چالش جهان در قرن 21 و نیز بزرگترین چالش برای تل‌آویو به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه اظهارات و اقدامات مقامات صهیونیستی اختلاف زیادی با هم دارد، مدعی شد: آزادی اسیران فلسطینی پیامی کاملا مغایر با تلاش های صورت گرفته در راستای "جنگ علیه تروریسم" است. ما باید نشانه‌هایی از تغییر در این رویکردهای خود نشان دهیم و اعلام کنیم که دیگر خبری از مبادله اسرا نخواهد بود.

لیبرمن خاطر نشان کرد: نخستین طرحی که در کنست آتی ارائه خواهد کرد "اعدام" مبارزان اسیر فلسطینی است؛ چرا که در غیر این صورت عملیات های بیشتری علیه اسرائیل صورت خواهد گرفت.

بی شک، این اظهارات و تهدیدات لیبرمن نوعی "تکدی‌ گری" آراء در آستانه انتخابات آتی پارلمان اسرائیل است و وی سعی در بیان اظهاراتی دارد که جامعه تندرو اسرائیل، وی را به عنوان نماینده واقعی خواسته‌های خود قبول کند.

نامزدهای انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی سعی دارند با ایجاد رعب و وحشت در میان صهیونیست‌ها نسبت به فلسطینیان و مقاومت، آرای آنها را به نفع خود رقم بزند.

انتهای پیام

کد N732746

وبگردی