آفتاب

یک فعال دانشجویی: نباید مسائل داخلی و اقتصادی را به مذاکرات گره زد

یک فعال دانشجویی: نباید مسائل داخلی و اقتصادی را به مذاکرات گره زد

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت:معتقدیم نباید مسائل داخلی و اقتصادی را به مذاکرات گره زد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت:معتقدیم نباید مسائل داخلی و اقتصادی را به مذاکرات گره زد.

رضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری معادلات کشورهای غربی را برهم زد. آمریکا سعی داشت با توافق صرف روی کلیات، مذاکره را تا مدت نامعلومی به درازا بکشاند.

وی ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باید با اجرای کامل بیانات مقام معظم رهبری و هم چنین رعایت دقیق خطوط قرمز هسته‌ای، منافع ملی و عزت اسلامی ایران را تامین کند. تیم مذاکره کننده نباید از رفع کامل تحریم‌ها آن هم بصورت یکجانبه عقب نشینی کند. هم چنین باید دقت کند توافق احتمالی مانند توافق ژنو مبهم و قابل تفسیر نباشد.

این فعال دانشجویی همچنین گفت: آمریکا از مذاکره برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند. واقعیت آن است که آمریکایی‌ها بیش از ما به مذاکرات محتاجند. آنان می خواهند با سرپوش گذاشتن بر روی مشکلات خود در داخل و خارج، از مذاکرات به عنوان ابزاری برای نشان دادن قدرتمندی خود استفاده کنند. این در حالی است که مدت‌هاست تاریخ انقضای ابرقدرتی آمریکا تمام شده است. آمریکایی‌ها چاره‌ای جز مذاکره ندارند اما از طرف مقابل ما اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به عنوان راه حل اصلی در پیش رو داریم.

نظری افزود: معتقدیم نباید مسائل داخلی و اقتصادی را به مذاکرات گره زد. متاسفانه دولت تاکنون در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موفق عمل نکرده است. دولت می تواند به جای چشم دوختن به خارج از کشور، از ظرفیت های داخلی و مردمی استفاده کند.امیدواریم مسئولان با ایمان به امدادهای الهی و تکیه به استعدادهای جوانان ایرانی راه پیشرفت و عدالت را بپیمایند.

انتهای پیام

کد N732548

وبگردی