آفتاب
باهنر در جلسه علنی مجلس:

سربازان اسلام وحزب الله پاسخ تکفیری ها و پشتیبانشان را خواهند داد

سربازان اسلام وحزب الله پاسخ تکفیری ها و پشتیبانشان را خواهند داد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سربازان غیور اسلام و حزب الله پاسخ تکفیری ها و پشتیبانانشان را خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر سه شنبه مجلس طی سخنانی اظهار داشت: گرچه همکاران روحانی ما بیانیه دادند اما نکته مهمی است که گروههای تکفیری دست ساخته آمریکا و شیوخ منطقه پیرو سفاکی های گذشته متاسفانه به کشتار وحشیانه مسیحیان مصری دست زدند و احساسات هر انسان مومن، متدین و هر دوستدار بشر را جریحه دارد.

وی گفت: این نوع کشتارها برخلاف اصول مسلم قرآن و سنت رسول الله و سیره علوی است و تمامی مذاهب اسلام این رفتار را حرام مسلم دانسته و یکپارچه آن را محکوم می کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کسانی که به این گروه سفاک کمک های  مادی، آموزشی و تجهیزاتی می کنند باید در دادگاه عادله بین المللی پاسخگوی این سفاکی ها بوده و منتظر مجازات درخور این خباثت ها باشند.

باهنر افزود: بنده از طرف خود و کلیه همکارانم و مسئولان عالی مقام جمهوری اسلامی، این رفتار خصمانه را برای چندین بار محکوم کرده و به یاری خداوند متعال نمی گذاریم که صهیونیست ها در راه اندازی جنگ دینی و مذهبی شعله ور شوند و انشاالله سربازان غیور اسلام و حزب الله حق این نامردمی ها را کف دست تکفیری ها و پشتیبانان آنها قرار خواهند داد.

کد N731995

وبگردی