آفتاب

المستقبل: انتخاب رئیس‌جمهور محوری اصلی در مذاکرات با حزب‌الله است

المستقبل: انتخاب رئیس‌جمهور محوری اصلی در مذاکرات با حزب‌الله است

جریان المستقبل اعلام کرد که علاوه بر تلاش برای کاهش تنش‌های مذهبی، انتخاب رئیس جمهوری موضوع اصلی مذاکرات با حزب‌الله است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، جریان المستقبل در جریان نشستی با حضور اعضای دو دفتر سیاسی و اجرایی این جریان با ریاست سعد حریری، رهبر جریان المستقبل اعلام کرد، انتخاب رئیس جمهور بندی اصلی در گفت‌وگوهای جاری با حزب الله است اما این امر بدین معنا نیست که مواضع ما درباره دادگاه ویژه ترور رفیق حریری و بی‌توجهی حزب‌الله به این دادگاه تغییر کرده است یا این که حضور نیروهای مسلحی در خارج از چارچوب ارتش را پذیرفته باشیم یا قبول کنیم به نام لبنانی‌ها در خارج از کشور مبارزه‌ای صورت گیرد.

این نشست با سخنان سعد حریری آغاز شد که در آن بر اهمیت پایبندی به مذاکرات به عنوان راهکاری برای حل اختلافات در لبنان و لزوم سخت‌گیر بودن جریان المستقبل در دفاع از "میانه‌روی چه در مقابله با تروریسم داعش یا تروریسم افرادی که به آزادی و حق ملت‌ها تجاوز می‌کنند" تاکید شد.

المستقبل تاکید کرد که خواهان تدوین یک استراتژی ملی است که از لبنان در مقابله با خطر تروریسم حمایت کند و جایز نمی‌داند که از این پس لبنان درگیر "تکروی" باشد.

انتهای پیام

کد N730999

وبگردی