آفتاب

تحصن خانواده‌های مصری‌های بازداشت شده توسط نیروهای حفتر در قاهره

تحصن خانواده‌های مصری‌های بازداشت شده توسط نیروهای حفتر در قاهره

خانواده‌های تعدادی از کارگران مصری که در لیبی ربوده و از دوماه پیش در یکی از پادگان‌های خلیفه حفتر بازداشت هستند، در مقابل سندیکای خبرنگاران در قاهره تحصن کردند و خواهان آزادی فرزندانشان شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از الجزیره، خانواده‌های معترض از مسئولان مصری خواستند کاری برای آزادی و بازگشت فرزندانشان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

این افراد از این شکایت داشتند که تاکنون چندین بار از مسئولان مصری خواسته‌اند اقدامی موثر برای آزادی فرزندانشان انجام دهند اما تاکنون تلاش‌های آنان نتیجه‌ای نداشته است.

یکی از افراد حاضر در این تجمع اعتراضی که یکی از نزدیکانش در پادگان گردان 204 خلیفه حفتر زندانی است، گفت: بیش از دو ماه است وی به همراه چند خانواده دیگر درخواست خود را به وزارت کشور و دادستان کل داده‌اند. همچنین در این مدت با وزارت خارجه و دفتر ریاست جمهوری مصر نیز در ارتباط بوده‌اند اما تاکنون پاسخی از سوی آنان دریافت نکرده‌اند.

وی در ادامه گفت: با رسانه‌های متعددی نیز تماس برقرار کرده و آن‌ها را در جریان این مساله قرار داده است اما رسانه‌های مصر تاکنون به این مساله نپرداخته‌اند و موضوع مسکوت مانده است.

انتهای پیام

کد N730469

وبگردی