آفتاب
رییس سازمان بسیج اساتید کشور:

انقلاب اسلامی موجب هویت یابی مسلمانان جهان شد

انقلاب اسلامی موجب هویت یابی مسلمانان جهان شد

رییس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به تاثیر گذاری انقلاب اسلامی در دنیا گفت: انقلاب اسلامی موجب هویت یابی مسلمانان جهان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سهراب صلاحی در دومین همایش گرامیداشت قیام 29 بهمن تبریز، اظهار کرد: توجه به آموزه های عمیق علوم انسانی از ویژگی های بارز نظام جمهوری اسلامی است و در این زمینه فعالیت های کشور ما چشمگیر است.

وی گفت: جهان غرب هر چند در موضوعات فیزیکی پیشتاز است اما در خصوص علوم انسانی و پاسخ به شبهات علوم انسانی درمانده بوده و ما باید با شتاب در این مسیر گام برداریم و مدیریت اذهان عمومی غرب را بر عهده بگیریم.

وی با اشاره به گستره انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای کشور خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی در آمریکای لاتین یعنی حیات خلوت آمریکا نفوذ کرده است و آمریکا از این قدرت در هراس است.

وی با اشاره به قیام 29 بهمن تبریز گفت: حرکت 29 بهمن مردم تبریز امروز به یک عامل تاثیر گذار در عرصه بین المللی تبدیل شده و ادامه این حرکت و پیروزی انقلاب اسلامی موجب هویت یابی مسلمانان جهان شد.

صلاحی با اشاره به هجمه های سنگین غرب و آمریکا علیه کشور ما گفت: مشکل آمریکا انرژی هسته ای نیست بلکه مشکل آن قدرت نیروهای عظیم انقلابی است.

وی گفت: دشمنان انقلاب جنگ روانی علیه قدرت جنگ نرم را به کار می گیرند و با استفاده از این روش سعی در تخریب بنیان های خانواده در جهان اسلام دارند و ضروری است با بهره گیری از فرهنگ غنی دینی و اسلامی با این موضوع مبارزه شود.

وی توجه به توانمندی های داخلی را متذکر شد و گفت: تاریخ نشان داده است که هر زمانی که ما به داشته های داخلی بی اعتنا بوده ایم شکست خورده ایم و در حال حاضر باید با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری با توجه بر اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی کشور را به سوی پیشرفت و ترقی سوق دهیم.

رییس بسیج اساتید کشور گفت: عبور از سیاست های تک محوری آمریکا از جمله بازتاب های شاخص انقلاب اسلامی بود و دنیا را از تک قطبی بودن به سمت چند قطبی بودن و در راس آن قطب اسلامی رهنمون کرد.

انتهای پیام

کد N729892

وبگردی