آفتاب
از سوی دفتر ارتباطات و بین الملل جامعة الزهرا؛

فراخوان جشنواره بین‌المللی پیام امام خامنه‌ای اعلام شد

فراخوان جشنواره بین‌المللی پیام امام خامنه‌ای اعلام شد

دفتر ارتباطات وبین الملل جامعة الزهرا(س) باتوجه به اهمیت پیام رهبرمعظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی وضرورت انتشار آن به اقصی نقاط جهان، جشنواره بین المللی پیام امام خامنه‌ای را برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر دفتر ارتباطات و بین الملل جامعة الزهرا(س) با توجه به اهمیت پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی و ضرورت انتشار آن به اقصی نقاط جهان، جشنواره بین المللی پیام امام خامنه ای(L4UFestival) را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، این جشنواره بین المللی در 9 بخش مستند سازی پیام با وقایع تاریخی به صورت تصویری و متون تاریخی، تولید کلیپ، تولید تیزر و نریشن، طراحی پوستر، طراحی لوگو، وبلاگ نویسی، ترجمه پیام به زبان ها و گویش های مختلف، فعالیت در شبکه های اجتماعی و انتشار متن پیام و ایده پردازی جهت تولید راه های زود بازده و کم هزینه برای انتشار و ارسال پیام رهبری به سراسر جهان برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود دبیر خانه جشنواره به نشانی : قم، بلوار شهید صدوقی، بلوار بوعلی، جامعه الزهرا(س)، روابط عمومی، واحدتولید رسانه ارسال کنند.

همچنین تلفکس دبیرخانه به شماره 02532935850 و پست های الکترونیک  [email protected] و  [email protected]  آماده دریافت آثار علاقه مندان به شرکت در این جشنواره است.

گفتنی است، این جشنواره از 5 بهمن سال جاری آغاز به کار کرده و اختتامیه آن در پاییز سال آینده برگزار می شود؛ آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار برای جشنواره 25 خرداد سال 94 اعلام شده است.

کد N729865

وبگردی