آفتاب
با تصویب نمایندگان؛

دو میلیون تن قیر رایگان به راه روستایی اختصاص یافت

دو میلیون تن قیر رایگان به راه روستایی اختصاص یافت

براساس تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو میلیون تن قیر رایگان از سوی وزارت نفت به جهت آسفالت راه روستایی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۴ در بررسی بند ۳ تبصره دو این لایحه مصوب کردند که وزارت نفت موظف است از طریق شرکت دولتی تابع ذی ربط معادل ارزشی دو میلیون تن قیر رایگان تا سقف ۲۴ هزار میلیارد ریال را جهت روکش آسفالت، آسفالت راه روستایی، فاقد آسفالت و معابر روستاها تخصیص دهد.

براساس این گزارش کمیسیون تلفیق در مصوبه خود پیرامون بند ۳ تبصره دو این لایحه وزارت نفت را موظف کرده بود که از طریق شرکت های دولتی تابع ذی ربط معادل ارزش ریالی ۵۰۰ هزار تن قیر رایگان تا سقف ۶ هزار میلیارد ریال جهت آسفالت راه روستایی تخصیص دهند که نمایندگان طی پیشنهادی این بند را مطابق متن فوق مورد اصلاح قرار دهند.

این اصلاح در حالی از سوی نمایندگان انجام شد که دولت با عنوان مخالف در این پیشنهاد بر آمد و عنوان داشت که شرکت پالایشگاه نفت حتی توان پرداخت حقوق کارمندان خود را هم ندارد و نمی تواند این مسئولیت محوله را به انجام برساند بنابراین از نمایندگان خواست تا با این پیشنهاد مخالفت کنند که در نهایت نمایندگان پیشنهاد مطرح شده را به تصویب رساندند.

 

 

 

کد N729057

وبگردی