آفتاب
پیرموذن در موافقت کلیات بودجه:

بودجه 94 کسری نخواهد داشت

بودجه 94 کسری نخواهد داشت

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی بودجه 94 را در راستای تعدیل تورم و توجه به رشد اقتصادی خواند و گفت: با سازوکارها و سیاست های در نظر گرفته شده بودجه 94 کسری نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی کلیات لایحه بودجه در دستور کار مجلس قرار گرفت.

کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در موافقت با کلیات لایحه بودجه گفت: بودجه سال 94 تعدیل تورم را هدف گرفته است. محاسبات مراکز پژوهشی نشان دهنده تاثیر مستقیم هزینه های عمرانی با رشد اقتصادی است که در لایحه بودجه 94 رشد اقتصادی 3 درصدی پیش بینی می شود.

وی کاهش 3.3 دهم درصدی هزینه های جاری را نقطه قوتی برای بودجه 94 خواند و گفت: لایحه بودجه 94 با برخورداری از علم روز از شفافیت و قدرت عملیاتی بیشتری برخوردار است.

نماینده مردم اردبیل افزایش کارایی دولت در استان ها، اولویت بندی دلسوزانه برگرفته از توجه به منافع ملی، توجه به توازن در توسعه را از نقاط قوت بودجه خواند و گفت: بودجه 94 فضای معطر توسعه و محرومیت زدایی را به روستاها خواهد رساند.

پیرموذن خطاب به مصباحی مقدم که پیش از او در مخالفت با کلیات صحبت کرده بود اظهار داشت: نباید فراموش کرد که تغییر سیاست های اقتصادی دولت رانتی، سوداگر، غیرمولد و پایان دهی به دولت بزرگ که چوب لای چرخ توسعه است نیازمند کمک مجلس است.

وی توجه به حمایت از سرمایه گذاری ها، واردات کالاهای سرمایه ای، جمع کردن فشارهای سیستمی به تولیدکنندگان در سیاست های حمایتی بودجه را از خصوصیت های بودجه جامع و واقع گرایانه سال 94 خواند و گفت: بودجه 94 کسری نخواهد داشت.

کد N727385

وبگردی