آفتاب

برگزاری بزرگداشت چهارمین سالگرد آغاز قیام مردم بحرین در قم

برگزاری بزرگداشت چهارمین سالگرد آغاز قیام مردم بحرین در قم

مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد آغاز قیام اسلامی مردم بحرین با عنوان "چهار سال مقاومت درمظلومیت مضاعف" شنبه شب در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، در این مراسم که به بهانه آغاز چهارمین سالگرد ‌قیام اسلامی مردم مظلوم بحرین با همکاری مجمع جهانی اهل‌ بیت (ع) و آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) برگزار شد، جمعی از اساتید حوزه و فعالان فرهنگی و مذهبی حضور داشتند.

حجت‎الاسلام و‌المسلمین ماندگاری سخنران اول این مراسم بود که در سخنانی به تشریح اهمیت انقلاب اسلامی در بحرین پرداخت.

او گفت: این انقلاب و نهضت مردمی در واقع گوشزد و اتمام حجتی برای مسوولان بحرینی بود که آن‌ها به خاطر اعتقاد به خدا و قرآن و پیامبر (ص)، همیشه عزت‌مند هستند و به همین خاطر نه آن‌ها زیر بار زور ظالمان می‎روند و نه شما باید بروید.

ماندگاری تصریح کرد: در واقع مردم به این مسوولان گفتند که اگر شما نوکر آمریکایی‎ها هستید ولی ما زیر بار این خفت نخواهیم رفت.

وی گفت: اگر در زمان پیامبر (ص) بت‌ها وجود داشتند امروز بت‌های زمان آمریکا و اسراییل هستند؛ اما پیامبر (ص) آمدند که ما را از بت‌پرستی نجات دهند و امروز حرف مردم بحرین این است که ما می‌خواهیم حاکمان بحرین، آمریکا‌پرست نباشند.

پس از وی سید‌مرتضی السندی، یکی از رهبران جریان الوفاء بحرین نیز در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: دولت‌های کفر و نفاق به مردم مظلوم بحرین حمله کردند و این دولت‌ها می‌خواهند که انقلاب مردم بحرین و قیام آن‌ها ‌برابر ظلم و ستم را خاموش کنند.

او تصریح کرد: مردم صبور بحرین این کشورهای بزرگ را که ادعاهای دروغین در دفاع از حقوق بشر دارند را به چالش کشیدند.

انتهای پیام

کد N727193

وبگردی