آفتاب

فانی: فرهنگ بسیجی در دانش آموزان باید نهادینه شود

فانی: فرهنگ بسیجی در دانش آموزان باید نهادینه شود

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ است تاکید کرد: باید نسبت به شناخت این فرهنگ گام برداشته و سپس تلاش کنیم دانش آموزان را با این فرهنگ آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری ایسنا، علی اصغر فانی صبح امروز در هشتمین همایش دوسالانه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی گفت: اگر فرهنگ بسیجی را در دانش آموزان نهادینه کنیم می‌توانیم به آینده حرکت بسیج امیدوار باشیم.

وی در ادامه افزود:‌ وقتی یاد گیری اتفاق می‌افتد که در رفتار تغییری ایجاد شود. در غیر این صورت یادیگیری انجام نشده‌است. ما بسیج دانش آموزی را در ایجاد یک رفتار مطلوب نسبتا پایدار در دانش آموز و سپس در جامعه می‌بینیم.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه خاطر نشان کرد:‌ امیدوارم در جلسات مشترک آموزش و پرورش و بسیج تلاش شود فرهنگ بسیجی در دانش آموزان نهادینه شود. ما در حد مقدورات خود در این زمینه تلاش می‌کنیم.

فانی در پایان با اشاره به ویژگی‌های بسیجی از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری گفت: ارتباط با خدا کار برای رضای خدا، اخلاص در عمل، گمنامی، حضور در صحنه، عمل مجاهدانه، شهادت طلب بودن، تلاش عاشقانه و مومنانه، اراده و همت بلند، پیشروبودن و خط شکنی، دغدغه مندی ومسئولیت پذیری، آرمان خواهی و عملگرایی، بصیرت، نظم، اعتدال‌گرایی، فعال و بانشاط بودن و پاسداری از خطوط نظام از ویژگی‌های بسیجیان محسوب می‌شود.

انتهای پیام

کد N726847

وبگردی