آفتاب
اسحاقی به مهر خبر داد:

ثبت رکورد جدید پرش سه گام کشور توسط دو و میدانی کار قمی

ثبت رکورد جدید پرش سه گام کشور توسط دو و میدانی کار قمی

قم - دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از ثبت رکورد جدید پرش سه گام کشور توسط دو و میدانی کار قمی خبر داد.

محمدرضا اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی بین المللی جام فجر با تداوم موفقیت‌های نمایندگان قم در این مسابقات به پایان رسید و دو و میدانی کاران قمی موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک مدال برنز از این مسابقات شدند.

وی افزود: رکوردشکنی پرش سه گام کشور توسط میلاد دریساوی مهم ترین این موفقیت‌ها  بود و این ورزشکار جوان قمی موفق شد به میزان ۱۲ سانتی متر رکورد پرش سه گام کشور را بهبود بخشد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: میلاد دریساوی در مسابقات جام فجر با حد نصاب ۱۶ متر و ۳۵ سانتی متر ضمن شکست رکورد پرش سه گام کشور، عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را کسب کرد و پس از وی وحید صدیق با ۱۶ متر و ۵ سانتی متر و سعید خدری با ۱۵ متر و ۲۴ سانتی متر دوم و سوم شدند.

اسحاقی بیان داشت: محمدمحسن ربانی دو و میدانی کار خوشنام و مدال آور قمی تیم ملی در ماده پرش با نیزه افتخار دیگری برای قم به ارمغان آورد و با پرشی به ارتفاع ۴ متر و ۹۰ سانتی متر بالا‌تر از محمد بنی آدم با ۴ متر و ۸۰ سانتی متر و مطهر عبدالواحد از عراق با ۴ متر و ۱۰ سانتی متر به مقام نخست و مدال طلا رسید.

وی عنوان کرد: رضا ملک‌پور سومین و آخرین ملی پوش دو و میدانی قم بود که در ماده ۴ در ۴۰۰ متر امدادی موفق به کسب نشان برنز مسابقات بین المللی جام فجر شد تا نمایندگاه قم با دستی پر از این مسابقات بازگردند.

کد N725709

وبگردی