آفتاب
مسئول سازمان بسیج عشایری:

می‌خواهند ردپای اسلام‌ستیزی را از بین ببرند

می‌خواهند ردپای اسلام‌ستیزی را از بین ببرند

مسئول سازمان بسیج عشایری گفت: می خواهند جنایت چپل هیل را نتیجه یک اتفاق ساده جلوه دهند و ردپای اسلام ستیزی را در این حادثه از بین ببرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ دوستعلی آزوغ ضمن محکوم کردن سکوت رسانه‎های غربی در پی اقدام جنایت‌کارانه و شهادت سه تن از مسلمانان کارولینای شمالی در حادثه چپل‎هیل، اظهار کزد: بدون شک اگر قربانیان این حادثه، مسلمان نبودند، امروز غول رسانه‎ای غرب در سکوت خبری به‌سر نمی‎برد و حداقل آن را بلافاصله محکوم می کردند.

وی این اتفاقات هولناک را عجز و درماندگی غرب از اثرات نامه مقام معظم رهبری به جوانان جهان دانست و با انتقاد شدید از این اتفاقات وحشیانه و تبعیض نژادی، افزود: این حوادث در کشوری رخ می دهد که ادعای حقوق بشر دارد در حالیکه در کشور خود هیچگونه امنیت جانی ندارند و هر لحظه امکان کشته شدن بر اثر نژاد و رنگ پوست و دین و مذهب وجود دارد. در ماجرای قتل و کشتار سه دانشجوی چپل هیل تنها گناه آنان داشتن حجاب بود.

وی در ادامه بیان کرد: رسانه های مدعی آزادی غربی تلاش می کنند حادثه شارلی ابدو را نتیجه تروریسم اسلامی نشان دهند و همه مسلمان را متهم به مخالفت با آزادی بیان و انجام عملیات تروریستی کنند ولی جنایت چپل هیل را نتیجه یک اتفاق ساده جلوه می دهند و می خواهند ردپای اسلام ستیزی را در این حادثه از بین ببرند.

مسئول سازمان بسیج عشایری با محکوم کردن این اقدام رسانه های غربی اظهار کرد: از رسانه های آزاداندیش و مستقل جهان و رسانه های اسلامی که امروز وظیفه‌شان از هر زمان دیگر سنگین‌تر شده، می خواهم برای این که صدای مظلومیت مسلمانان جهان شنیده شود تمام تلاش خود را انجام دهند و از طریق شناساندن حقیقت اسلام جلوی جوسازی رسانه ای را در غرب بگیرند و هرچه سریع‌تر‎ و قوی‎تر این جنایت خبیثانه را محکوم و هم‌پوشانی کنند و جامعه اسلامی و بین الملل باید در برابر این کشتار، موضع جدی گرفته و افکار عمومی نیز در برابر این جنایت بی‎رحمانه سکوت را بشکنند.

انتهای پیام

کد N725316

وبگردی