آفتاب

نعیم قاسم: مقاومت، اسرائیل را دستپاچه کرده‌ است

نعیم قاسم: مقاومت، اسرائیل را دستپاچه کرده‌ است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه اسرائیل هیچ گاه نمی‌تواند به مقاومت حمله کند، مذاکرات میان حزب‌الله و جریان المستقبل را مثبت و مفید ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری شبکه المنار، نعیم قاسم،‌ معاون سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد: اسرائیل هیچگاه در هر جایی که باشد و به هر طریق ممکن نخواهد توانست به مقاومت حمله کند و سران اسرائیل باید بدانند کسی که بخواهد با مقاومت مقابله کند در معرض خطرات بزرگی قرار دارد و مقاومت همواره حاضر و آماده است تا وارد هرگونه معادلات سخت و پیچیده برای ممانعت از تحقق اهداف اسرائیل شود.

وی افزود: ما موفق شدیم درعملیات "شبعا" که به صورت مستقیم به مقابله با اسرائیل پرداختیم نیروی بازدارندگی واقعی را محقق کنیم و در حال حاضر دیگر زمام امور به دست اسرائیل نیست و اسرائیل دچار دستپاچگی و حیرت در مقابل پایداری و مقاومت حزب‌الله شده است.

نعیم قاسم تاکید کرد: ما امروز شاهد این هستیم که رسانه‌های اسرائیل از رخدادهای "قنیطره" نگران هستند و می‌دانند که جنگ در قنیطره علیه گروه القاعده، النصره و گروه‌های مسلح دیگر در سوریه در نوار مرزی است که اسرائیل می‌خواهد در آن به مقابله با مقاومت و سوریه بپردازد. اما این گروه‌ها شکست خورده و آسیب‌های سختی به آنها وارد شده است و ما شاهد آزاد سازی مناطق زیادی از وجود این افراد مسلح هستیم و این عملیات نتایج بسیار خوبی را در منطقه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مذاکرات میان حزب‌الله و جریان المستقبل، خوب، مفید و مثبت است و ما شاهد جدی بودن دو طرف برای ادامه مذاکرات هستیم و دو طرف نیز معتقدند که نباید به کسانی که تمایل به شرکت در مذاکرات ندارند آسیبی برسد. ما باید این سوال را مطرح کنیم که چرا پارلمان جلسه تشکیل نداده و بسیاری از قوانینی که به نفع مردم باشد را تصویب نمی‌کند. چرا اقدامات سریعی برای حل مساله انتخابات ریاست جمهوری صورت نمی‌گیرد. اما ما می‌دانیم که تاخیری که در خصوص این مساله حاصل شده و ممکن است برای یک یا دو سال نیز طول بکشد نتایج پیش بینی شده را تغییر نخواهد داد.

انتهای پیام

کد N724660

وبگردی