آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا مقابل منطق ایران/

کعبی: ملت ایران در روز 22 بهمن بصیرت خود را نشان داد

کعبی: ملت ایران در روز 22 بهمن بصیرت خود را نشان داد

یک عضو مجلس خبرگان گفت: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن، بصیرت و وقت‌شناسی خود را به رخ دشمنان کشیدند.

آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، با تاکید بر بصیرت و بینش در مقابل دشمنان انقلاب افزود: دشمن از ابتدای تشکیل انقلاب تلاش کرد با توطئه و تهدید اصل نظام و انقلاب را از میان ببرد اما ملت بصیر و آگاه ایران همه توطئه‌ها را خنثی کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

این عضو مجلس خبرگان با اشاره به حضور پرشور و دشمن شکن مردم، اظهار کرد: مردم ما ثابت کردند در برهه‌های گوناگون انقلاب اسلامی هر چه دشمنی، پلیدی و زشتی مستکبران بیشتر بوده است، آنها هم قوی‌تر ایستاده‌اند.

وی با اشاره به این‌که «هر چه تهدیدات دشمنان جدی‌تر باشد، مردم ایران بر مواضع خود مستحکم‌تر هستند» تصریح کرد: وقتی دشمنان در حال تهدید هستند مردم ایران با بصیرت، آگاهی و وقت شناسی خود در صحنه حضور پیدا می‌کنند تا به دشمنان بگویند که ما با صلابت و اقتدار ایستاده‌ایم.

کعبی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی را به همراه داشت چرا که بر پایه دیانت، معنویت، عقلانیت، نیازهای فطری و آزادی بنیان نهاده شد از این رو وظیفه و رسالت سنگینی در حفظ و صیانت از انقلاب بر دوش ما نهاده شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های بنیانگذار انقلاب در پیروزی نهضت گفت: امام خمینی(ره) با هدف احیای دین اسلام ناب محمدی، مبارزه با ظلم و استبداد، رهایی کشور از وابستگی به غرب، خوداتکایی و مقابله با طاغوت، انقلاب کرد و در این انقلاب مردم با محوریت ولایت سهم مهمی در پیروزی انقلاب داشتند.

این عضو مجلس خبرگان گفت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر آموزه‌های دینی و توجه به اندیشه‌های متعالی اسلامی شکل گرفت از این رو در بیداری اسلامی در جهان نیز نقشی مهم ایفاء و تمدن اسلامی را به دنیا معرفی کرد.

انتهای پیام

کد N723669

وبگردی