آفتاب

آیت‌الله موحدی کرمانی: جامعتین در انتخابات فعال است/ تشریح شاخص‌های حمایت از کاندیداها

آیت‌الله موحدی کرمانی: جامعتین در انتخابات فعال است/ تشریح شاخص‌های حمایت از کاندیداها

مهر نوشت:

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعتین برای انتخابات آینده فعال هستند و موارد مختلف را بررسی می کنند و مردم نیز باید حواسشان باشد که جامعتین به عنوان امین مردم چه نظری را می دهد.

آیت الله موحدی کرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی درباره معیارهای مناسب برای انتخاب یک نماینده در مجلس آینده اظهار داشت: خوشبختانه در فصل و زمان لازم، مقام معظم رهبری معیارها را بیان می کنند و مردم باید به خوبی به شاخص هایی که از سوی رهبری مطرح می شود گوش کرده و بر اساس آن دقیقا عمل کنند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تهران افزود: در مجموع تدین، تخصص، نشاط کاری، کارآیی و احساس مسئولیت از جمله شاخص هایی است که باید در انتخاب رییس جمهور و نمایندگان مجلس به آن توجه کافی و جدی صورت گیرد.

نشاط کاری و احساس مسئولیت از شاخص های مهم یک نماینده است

وی با اشاره به مسئولیت خطیر یک نماینده مجلس در چهارسال دوره مسئولیت خود ادامه داد: یک نماینده مجلس باید بداند که در چهار سال مسئولیت خود در مجلس، وظایف سنگینی را برعهده دارد و بنده همواره یکی از دعاهایی می کنم آن است که خداوند کوتاهی های من را در 18 سال نمایندگی مجلس ببخشد.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: یک غفلت و بی توجهی می تواند موجب شود تا قانونی بد و ناقص به تصویب برسد و آنهایی که نسبت به تصویب قانون بد بی توجهی می کنند در آن مقصر خواهند بود.

هیچ فرد و یا گروهی نمی تواند در مقابل رهبری بیاستد

آیت الله موحدی کرمانی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر درباره فعالیت برخی گروه ها برای حضور در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جامعتین در این زمینه فعال هستند و دارند موارد مختلف را بررسی می کنند و مردم نیز باید حواسشان باشد که جامعتین به عنوان امین مردم چه نظری را می دهد.

وی در پاسخ به سوالی دیگری درباره تلاش برخی گروه ها و جناح ها برای نفوذ در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تا زمانی که مقام معظم رهبری هستند هیچ فرد و یا گروهی نمی تواند در مقابل رهبری بیاستد و امیدواریم سایه مقام معظم رهبری که شخصیتی بیدار و آگاه هستند بر سر انقلاب اسلامی مستدام باشد.

 

23503

کد N723284

وبگردی