آفتاب
نماینده مردم سبزوار:

مردم پیام‌شان را به کشورهای 1+5 گوشزد کردند

مردم پیام‌شان را به کشورهای 1+5 گوشزد کردند

یک عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: مردم پیام‌شان را به کشورهای 1+5 گوشزد کردند.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان با تاکید بر این‌که ملت ایران با سه هدف استقلال‌گرایی، آزادی‌خواهی و رسیدن به حکومت اسلامی به سمت انقلاب و مقابله با استکبار حرکت کردند، افزود: این سه اصل مهم در سطوح مختلف جامعه همواره ساری و جاری است و ملت ایران به وضوح استقلال کشور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... را می‌بینند.

وی با بیان این‌که «انقلاب اسلامی ایران بر پایه حضور مردمی و رهبری ولایت فقیه شکل گرفته است»، افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای وجه تمایزات زیادی نسبت به انقلاب‌های دیگر در سطح منطقه و بین‌الملل است.

وی با بیان این‌که «به برکت خون شهدا و رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری و حضور مردم در عرصه امروز، انقلاب اسلامی ایران سرآمد و الگوی همه انقلاب‌های منطقه است» تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در دورانی رخ داد که هیچ‌کس باور وقوع انقلابی دیگر در ایران را نداشت.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران توطئه‌های زیادی را طراحی و به اجرا گذاشته است»، اظهار کرد: با وجود همه این توطئه‌ها و حرکات دشمن، امروز انقلاب اسلامی ایران سربلند و پیروزتر از گذشته است و هیچگاه در برابر توطئه‌ها و زورگویی‌های دشمن تسلیم نمی‌شود.

وی با بیان این‌که «امروز ایران در حال مذاکره با کشورهای 1+5 است»، یادآور شد: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ضمن این‌که مشتی محکم بر دهان زیاده خواهی‌های و یاوه‌سرایی‌های دشمن بود، نقطه قوتی برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما در این عرصه نیز بود.

وی با بیان این‌که «حضور در راهپیمایی 22 بهمن به معنای تجدید عهد با آرمان‌ها امام(ره) و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری است»، اظهار کرد: پیام ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن برای دشمن و کشورهای 1+5 بسیار روشن و واضح است و آن هم ایستادگی، مقاومت، دستیابی به حقوق مسلم در همه عرصه‌ها و سربلندی و پیروزی خواهد بود.

انتهای پیام

کد N722931

وبگردی