آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا مقابل منطق ایران/

کاتب: مردم وفاداری‌شان به انقلاب را ثابت کردند

کاتب: مردم وفاداری‌شان به انقلاب را ثابت کردند

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان با اشاره به حضور گسترده مردم شهرستان گرمسار در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: هرچه فشار تحریم‌های استکبار بیشتر شود پایداری مردم نیز افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان غلامرضا کاتب در جمع راهپیمایان شهرستان گرمسار افزود: مردم با حضور در این جشن وفاداری و تجدید عهد خود با شهدا و امام شهدا و همچنین آرمان‌های انقلاب را نشان دادند.

وی انقلاب اسلامی ایران را یکی از بزرگترین انقلاب‌های چند سده اخیر در جهان عنوان کرد و گفت: از انقلاب اسلامی ایران می‌توان به عنوان محور تمام حرکت‌های انقلابی در چند سال اخیر یاد کرد.

وی با بیان این‌که «امروز انقلاب ما درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی است» تصریح کرد: اگر بخواهیم انقلاب را با همین عزت به پیروزی برسانیم باید به 3 راهکار توجه ویژه کنیم؛ توجه به رهنمودها و سیاست‌های ابلاغی رهبری انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و قرار دادن آن‌ها در سرلوحه برنامه‌های اقتصادی از جمله راهکارهای مهم است.

نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان با اشاره به درآمدهای نفتی بر ضرورت کاهش هزینه‌های جاری کشور تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود کشور با کاهش هزینه‌های آن به صورت ارزان اداره شود.

وی تصریح کرد: نجات دادن کشور از اقتصاد دولتی یکی دیگر از راهکارهایی است که می‌توان از طریق آن کشور را به صورت عزتمند اداره کرد. همه باید در صحنه اقتصاد مشارکت داشته باشند. نرخ مشارکت سرمایه‌گذاری در دنیا بالغ بر 65 درصد است اما در ایران این میزان 38 درصد است و در استان سمنان نیز 31 درصد است و لذا ضرورت دارد فرهنگ سرمایه گذاری عمومی را در کشور ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: راهکار دیگر اداره کردن کشور با استفاده از عقلانیت دینی است. باید عقلانیت دینی در برابر عقلانیت ابزاری قرار گیرد و تمرین کنیم کلامی به جز منافع ملی بر زبان نیاوریم.

کاتب همچنین به برخی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان گرمسار نیز اشاره کرد و افزود: این شهرستان بزرگترین ظرفیت‌های توسعه را در خود دارد و پتانسیل این را دارد که به قطب اقتصادی کشور تبدیل شود.

وی با بیان این‌که «این شهرستان دارای ظرفیت نیروی انسانی بالایی است» تصریح کرد: قرار گرفتن بر چهار راه ریلی کشور یکی دیگر از ظرفیت‌های این شهرستان است.

وی هدف اصلی امام خمینی(ره) از انقلاب را خدمتگزاری به مردم دانست و تصریح کرد: مدیران و مسئولان کشور نیز باید آرمان‌های امام را سرلوحه کار خود قرار دهند و در همه امور، خدمت به مردم را در صدر اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام

کد N722578

وبگردی