آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا مقابل منطق ایران /

خسروی: مردم به گزینه‌های روی میز آمریکا پاسخ دادند

خسروی: مردم به گزینه‌های روی میز آمریکا پاسخ دادند

نماینده مردم شهرستان‌های تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن به گزینه‌های روی میز آمریکا پاسخ دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، ابوالقاسم خسروی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن وحدت ، عزت و اقتدارملت ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان این‌که «حضور پرشور مردم میثاقی دوباره با امام راحل و رهبر معظم انقلاب است»، ادامه داد: با توجه به شرایط حساس کنونی و ناامنی‌های منطقه و همچنین مذاکرات هسته‌ای، این راهپیمائی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است و مردم با علم به این موضوع با یک وحدت و همدلی ضمن حفظ اقتدار خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و زورگویان عالم زدند.

وی تصریح کرد: همه مردم با هر گرایش و سلیقه سیاسی به پشتیبانی از نظام و رهبر انقلاب در راهپیمائی دشمن‌شکن یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر این‌که «تاثیرات انقلاب اسلامی باید درجامعه و نظام ما شکوفا شود»، خاطرنشان کرد: اسلام برگرفته از مکتب حسینی است و زمان‌شناسی در انقلاب مهم است، سرعت زمان ملت‌ها را به پیش می‌برد و باید ایران با اصول و اعتقادات خود و با تعهد و حفظ آرمان‌های انقلاب پا در عرصه میدان‌های مختلف بگذارد.

وی افزود: استکبار و ایادی آن همیشه سعی دارند ملت ایران را از ارزش‌های انقلاب دور نگه دارند، اما مردم ایران هر روز حساسیت‌های موجود را شناخته و بیشتر درصحنه‌ها حاضر می‌شوند.

وی گفت : مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن گزینه‌های روی میز آمریکا را با مقاومت و حضور در صحنه جواب دادند.

انتهای پیام

کد N722519

وبگردی