آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا مقابل منطق ایران/

خان محمدی: دولتمردان به پاس این حماسه عظیم شبانه روزی کار کنند

خان محمدی: دولتمردان به پاس این حماسه عظیم شبانه روزی کار کنند

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تمجید از حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز، گفت: دولتمردان به پاس این حماسه عظیم باید شبانه روزی کار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سمنان، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع راهپیمایان دامغانی با اشاره به حضور با شکوه مردم در جشن انقلاب گفت: هر قدرت و متجاوزی در مقابل این حضور عظیم مردمی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سر تعظیم فرود می آورد.

وی اظهار کرد: این حضور باشکوه تمامی معادلات و فاکتورهای استکبار جهانی در خصوص ضدیت با ایران اسلامی را برهم می زند.

خانمحمدی با بیان اینکه مردم ایران در حال حاضر علی رغم اینکه با مشکلات اقتصادی گریبان گیر هستند اما همچنان شاهد حضور گسترده آنها در راهپیمایی 22بهمن و در حمایت از آرمان های امام و شهدا هستیم گفت: لذا می بایست به این مردم شریف، آفرین گفت.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم دولتمردان به پاس قدردانی از این حماسه عظیم تلاشی شبانه روزی داشته باشند تا مشکلات اقتصادی و مشکلات بیکاری جوانان حل شود.

خان‌محمدی همچنین با اشاره به تمدن 7000 ساله شهرستان دامغان گفت: شهرستان دامغان دارالمومنین است و اولین مسجد دوران اسلامی در ایران در این شهرستان احداث شده است و مردم این شهرستان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز حضوری فعال داشته و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند .

نماینده مردم ابهر با بیان اینکه شهرستان دامغان از افتخارات ایران است تصریح کرد: با همکاری نماینده این شهرستان در تلاش هستیم که منطقه ویژه اقتصادی را در این شهرستان راه اندازی کنیم که با راه اندازی این منطقه شاهد تحول بزرگ اقتصادی در دامغان خواهیم بود.

انتهای پیام

کد N722518

وبگردی