آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا مقابل منطق ایران/

نقدی: در موضوع هسته‌ای از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم

نقدی: در موضوع هسته‌ای از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دشمنان شکست‌خورده از انقلاب ما ائتلافی به نام 1+5 تشکیل داده و می خواهند ما را از رسیدن به حقوق‌مان محروم کنند، غافل از اینکه ملت ایران در هیچ شرایطی تسلیم خواست آنان نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، سردار محمدرضا نقدی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن کرمانشاه با تبریک سالروز پیروزی انقلاب، گفت: مردم ایران با اتحاد و ایستادگی و با رهبری امام(ره) توانستند به خواسته خود یعنی نابودی رژیم طاغوت برسند و با دست خالی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را نابود کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام پس از پیروزی انقلاب گفت: به لطف خدا و با ایستادگی مردم همه این توطئه‌ها به خودشان برگشته است.

نقدی به موضوع هسته‌ای نیز اشاره کرد و گفت: موضوع هسته‌ای بهانه است. آنها از پیشرفت‌های ملت ایران نگرانند و اکنون بهانه هسته‌ای را در پیش کشیده و با تشکیل ائتلافی به نام 1+5 می خواهند ما را از رسیدن به حقوق مسلم‌مان باز دارند.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه تسلیم خواست‌های نامشروع دشمنان نمی شویم، گفت: ملت ایران در طول سالهای پس از انقلاب همواره ثابت کرده که مقابل زیاده‌خواهی استکبار خواهد ایستاد و در موضوع هسته‌ای نیز بار دیگر این موضع خود را ثابت خواهیم کرد و عقب نشینی نمی‌کنیم.

وی افزود: آنان می خواهند ما از حق هسته ای خود کوتاه بیاییم، اما تحریم‌ها همچنان پابرجا باشد.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به ابرقدرتی در منطقه تبدیل شده، گفت: در مقابل آمریکا دولتی ورشکسته با میلیاردها تومان بدهی است و هیمنه پوشالی او در هم شکسته و پیکر نیمه جانی بیش از او باقی نمانده است.

وی افزود: گفت: همانگونه که شعارهای مرگ بر شاه، مرگ بر بختیار، مرگ بر شوروی و مرگ بر صدام مردم ایران محقق شد، با این اراده ملت شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل نیز به نتیجه خواهد رسید.

وی گفت: ملت ایران با در پیش گرفتن مسیر ایستادگی و با سرلوحه قرار دادن نسخه مقام معظم رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی راه پیشرفت را هر روز با سرعت بیشتری طی خواهد کرد و بدون توجه به توطئه و نقشه دشمنان به مسیر پیشرفتش ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

کد N722485

وبگردی