آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا مقابل منطق ایران /

معاون اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح: جمهوری اسلامی تبدیل به یک الگو شده است

معاون اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح: جمهوری اسلامی تبدیل به یک الگو شده است

معاون اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب ما صادرشده و کشورهای دیگر را تحت تأثیر خود قرار داده است، همچنین حریم امنیت کشور نیز توسعه یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، سردار علی شادمانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بین مردم شهرستان گلپایگان اظهار کرد: در مسیر تحولات کشورها برخی حوادث، نقطه عطف آن محسوب می‌شود و در تاریخ سیاسی کشور ما هیچ اتفاقی همچون انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس بر عزت و شرف ما تاثیرگذار نبوده است.

وی ادامه داد: با رهبری امام (ره) نظامی که هیچ خاصیتی نداشت کنار زده شد و دین ناب اسلامی حاکم و دولت اسلامی مستقر و ارزش‌ها یکی بعد از دیگری برقرار شد.

معاون اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ابر قدرت‌های شرق و غرب اکثراً دارای قدرت اتمی هستند و همچنین هیچ کشوری در دنیا حتی آمریکای جنایتکار که از بمب اتم برخوردار است برای برقراری امنیت خود به‌تنهایی وارد عمل نمی‌شود، جز ملت ایران اسلامی.

شادمانی اضافه کرد: علاوه بر آن اینکه امنیت را در کشور خود داریم در افغانستان، سوریه، لبنان، غزه، فلسطین و... نیز با تکیه بر قدرت رهبری امنیت برقرار کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی تبدیل به یک الگو شد و آمریکای به خشم آمده و انگلیس‌ها در فضای بیداری اسلامی ترفند جدیدی را به کار بستند و یک دولت اسلامی تقلبی و کاذب را به نام داعش طراحی کردند تا روند بیداری اسلامی را منحرف کنند و با چهره خشونت و تروریستی به اسلام ضربه وارد کنند.

معاون اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما بیشتر راه را طی کردیم و سختی‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم، انقلاب ما صادر شده و کشورهای دیگر را تحت تاثیر قرار داده است همچنین حریم امنیت کشور توسعه یافته است، لذا روح فداکاری، انقلاب شهیدان و نظام اسلامی پایدار است.

انتهای پیام

کد N722473

وبگردی