آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا در مقابل منطق ایران/

میرگلوبیات: 22 بهمن رفراندوم دوباره برای تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب است

میرگلوبیات: 22 بهمن رفراندوم دوباره برای تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: 22 بهمن رفراندومی برای تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، شهلا میرگلوبیات در مراسم رونمایی از المان شهدای گمنام شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه افزود: ملت ایران بار دیگر با حضوری هوشمندانه در راهپیمایی 22 بهمن عزم ملی و اقتدار نظام اسلامی را به منصه ظهور گذاشته و به رخ جهانیان خواهد کشید.

وی ادامه داد: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر این است که استکبار جهانی بداند هرچه قدر، دشمنی خود را علیه این ملت با اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بیشتر کند این ملت مقاوم در دفاع از آرمان‌های انقلاب مصمم‌تر و مقاوم‌تر خواهند بود.

وی تصریح کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان بارها با ترفندهای مختلف به‌دنبال بر هم زدن وحدت مردم بوده، اما خوشبختانه ملت ایران هر سال با حضور در راهپیمایی تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گفته وی، جشن های 36 ساله دهه فجر و یادمان شهدا همگی برای تذکر و یادآوری به خودمان است که شهدا برای چه هدفی همه زندگی و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی گفت: مردم ایران همواره با حضور در صحنه‌های مختلفی چون انتخابات و راهپیمایی‌ها حمایت بی دریغ خود از نظام را به منصه ظهور گذاشته‌ و با حرکت انقلابی خود به جهان آبرو بخشیدند و پرچم رهایی از طاغوت زمان را برافراشتند.

میرگلوبیات در ادامه با بیان این که شهدا با خداوند معامله کردند و نیاز به تشکر ما ندارند، افزود: مهمترین هدف شهدا برقراری حکومت الله و عدالت اجتماعی در کشور بود.

وی با بیان این که نباید از مسیر اصلی انقلاب و شهدا خارج شویم، اظهار کرد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی کشورمان ، دشمن انقلاب‌مان را رها نکرده و با جنگ های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری مانند ترورهای متعدد، جنگ تحمیلی، تحریم، تهاجم فرهنگی و... سعی در تضعیف و از بین بردن این انقلاب کرده است.

میرگلوبیات تصریح کرد: با تحریم نفت و کاهش فروش آن از هفت بشکه به یک و نیم بشکه و همچنین کاهش قیمت آن از 107 دلار به زیر 50 دلار مجبوریم هزینه ها را طوری تنظیم کنیم تا با درآمد هماهنگ شود.

وی با بیان این که همه دست به دست یکدیگر داده اند تا مشکلات مردم حل شود، اظهار کرد: با کارجهادی و عزم ملی تلاش خواهیم کرد تا این مشکلات را کاهش دهیم.

وی از مردم خواست تا با مقاومت در برابر تحریم ها از دانش هسته ای حمایت کنند چرا که این دانش متعلق به نسل های آینده است که منجر به تولید برق و سوخت پاک می شود.

به گزارش ایسنا، با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه، معاون برنامه ریزی استانداری مرکزی، فرماندار زرندیه ؛ امام جمعه پرندک و جمعی از مسئولان 12 پروژه صنعتی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرهای پرندک، زاویه و مامونیه از توابع شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

کد N722411

وبگردی