آفتاب
حجت الاسلام سعیدی:

خون ایرانیان منطقه خاورمیانه را دگرگون می کند

خون ایرانیان منطقه خاورمیانه را دگرگون می کند

شیراز – نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون ایرانیان منطقه خاورمیانه را دگرگون و زمینه ظهور را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی سعیدی ظهر چهارشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به درس ها و عبرت های انقلاب های گذشته یادآور شد: قرآن مجید دو انقلاب عظیم را برای پیامبر(ص) و امت به تصویر کشیده است.

وی تصریح کرد: انقلاب حضرت نوح(ع) که در شش سوره و بیش از ۴۰ بار از آن نام برده شده و انقلاب حضرت موسی(ع) در ۳۵ سوره و ۱۳۲ مرتبه از آن نامبرده شده و عوامل شکست و پیروزی های آنها نیز عنوان شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برای امت پیغمبر(ص) این دو انقلاب نشان داده شده بود که بتوانند از نقاط قوت برای موفقیت استفاده کنند و از نقاط منفی چشم پوشی کنند.

حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: اما باید دید که امروز برای ما چه تصویری وجود دارد و باید به این نکته توجه داشته باشیم که تکلیف سنگینی بر دوش ملت است زیرا امروز در مقابل ملت ما سه انقلاب گذشته قرار دارد که باید از آنها درس گرفت.

وی با بیان اینکه امروز مبارزه وسیعتر از گذشته است، گفت: رهبری و ملت رسالت جهانی بر عهده دارد و باید بیش از گذشته ما در عرصه های مختلف حضور داشته باشیم و زمینه جهانی شدن انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اولین درسی که باید به آن توجه شود نقش رهبری در انقلاب است زیرا انقلاب توحیدی بدون رهبری الهی معنی و مفهوم ندارد.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: شناسنامه انقلاب اسلامی و توحیدی، رهبری الهی است، رهبری که از جانب خداوند برگزیده شده و نقش اساسی و تامین کننده دارد.

وی تصریح کرد: در انقلاب نوح(ع) محور حضرت نوح(ع)، در انقلاب موسی(ع) محور حضرت موسی(ع)، در انقلاب پیامبر(ص) محور خود پیامبر(ص) بود  در انقلاب ما اولین محور امام(ره) و امروز مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه تمامی رهبران و بزرگان در یکسری از امور مشترک بوده اند، گفت: از حضرت آدم(ع) تا خاتم انبیا(ص) و امام (ره) و امروز مقام معظم رهبری در پنج اصل مشترک هستند که اولین آن حجیت و اعتبار که از حضرت نوح(ع) تا امام روح الله(ره) و مقام معظم رهبری دارند.

وی تصریح کرد: مشترک دوم میزان اختیارات است که تمامی رهبران الهی با یکدیگر برابرند و همچنین اصل تبعیت که به همان اندازه که باید از حضرت نوح(ع)،پیامبر(ص) تبعیت می شد باید از مقام معظم رهبری نیز تبعیت شود.

حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: در بحث تبعیت از رهبری الهی هیچ تفاوتی وجود ندارد و همه باید از مقام معظم رهبری تبعیت داشته باشند حال چه رئیس باشد یا دارای سمت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: سازکار انتخاب رهبران الهی نیز یکسان و متناسب با شرایط است برخی از جانب خداوند و امروز نیز خبرگان رهبری فرت صالح را برای رهبری به مردم معرفی می کنند.

وی افزود: رسالت رهبران الهی نیز یکسان است و در این میان سه اصل مهم مورد توجه همگان بوده که اولین آنها ابلاغ شریعت است.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: دومین وظیفه رهبران الهی عملیاتی سازی نسخه است که باید ساختار، ملت و دولت را تشکیل دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد:همانگونه که امام(ره) از سال ۴۶ زمینه سازی، ملت سازی و سپس در بهمن ۵۷ دولت سازی کرد.

وی تصریح کرد: سومین رسالت رهبران الهی پاسداری از دین، شریعت و ایستادگی در برابر ظلم و دشمنان است که در این مهم مقام معظم رهبری زمانی در مقابل تکنوکراتها ایستادگی کردند و هرگاه که مقام معظم رهبری احساس کنند گروهی در حال دستبرد زدن به انقلاب هستند وارد کار خواهد شد.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه نقش مردم در انقلاب الهی تاثیر گذار است، گفت: نقش مردم در انقلاب ها زیر ساختی و زیر بنایی است و انقلاب های گذشته زمانی با مشکل مواجه شدند که امت سخنان ولی و رهبری الهی خود را اجرایی نکردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اراده خداوند به رهبری تعلق دارد و تکریم خدانیز متوجه مردم است تا زمانیکه شکر گذار و اجرا کننده دستورات الهی باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب پیامبر(ص) با زحمت ها و تلاش های فراوانی همراه بود، گفت: ۲۳ سال زحمت کشیده شد برای ۱۰ سال حکومت و هزینه ای که ملت و پیامبر(ص) دادند در دنیا بی سابقه است.

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: اما باید به یاد داشته باشیم که داشتن عزت الزاماتی دارد که اگر خواهان آن باشیم باید توجه ویژه نیز داشت نه اینکه عدم توجه به دست های پشت صحنه باعث وقوع حادثه عاشورا و فتنه شود.

شناخت عناصر پشت صحنه فتنه لازم است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در فتنه سال ۸۸ فتنه به سه دسته تقسیم شده بود، گفت: عناصر پشت صحنه، عناصر روی صحنه و کف خیابان که همه به غیر از عناصر پشت صحنه شناخته شدند.

وی تاکید کرد: امروز وظیفه خواص است که عناصر پشت صحنه که برای خودشان حریم درست کرده اند را به مردم معرفی کنند تا در مقابل برنامه های آینده آنها ایستادگی کنند.

حجت الاسلام سعیدی افزود: اسم عناصر فتنه پشت صحنه را نمی توان با صراحت برد اما خواص جامعه باید با ارائه کد اینگونه افراد را به مردم معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: همان عناصر پشت صحنه باعث وقوع حادثه عاشورا شدند و باید به این سخن مقام معظم رهبری توجه داشت که "تحریم ها زمانی برداشته می شود که سرها از بدن جدا و اهل بیت(ع) به اسارت برده شوند" که اینگونه سخنان باید برای ملت ما الگو و کد باشد.

وی ادامه داد: اگر ملت ما می خواهند در فینال فینالیست ها به پیروزی برسند باید استقامت و توان خود را افزایش دهند به خصوص در دوران کنونی که سختی ها بیش از گذشته است.

حجت الاسلام سعیدی افزود: خداوند اراده کرده که ملت ایران سرآمد ملت های جهان باشند ولی برای پیروزی در فینال فینالیست ها باید از ۱۰۰ درصد توان استفاده کرد.

موفقیت ملت ایران تکیه به ولی فقیه است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز مرز کشور ما برای بار دوم به سواحل مدیترانه رسیده که در زمان گذشته به واسطه قدرت نظامی دوره هخامنشی و امروز به برکت قدرت مبتنی بر تکیه به رهبری است.

وی تصریح کرد: قدرت امروز کشور به واسطه حضور مقام معظم رهبری است و همینکه ملت در تمامی صحنه فرامین رهبری را اجرایی می کنند باعث موفقیت و پیروزی است و به زودی شاهد خواهیم بود امت اسلام به پیروزی نهایی خواهد رسید همانگونه که آمریکا در خاورمیانه مچاله شده است.

حجت الاسلام سعیدی افزود: چه کسی باور داشت که فرهنگ بسیجی باعث شود چهار سال در کشور سوریه استکبار با شکست مواجه شود و یا اینکه در لبنان دشمنان با قدرت بالایی از حزب الله مواجه شوند.

خون ایرانی خاورمیانه را دگرگون می کند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز شهدای ما از عراق و سوریه به کشور باز می گردند که این نشان از حضور و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه دارد.

وی تاکید کرد: خون ایرانی خاورمیانه را دگرگون می سازد تا زمینه برای ظهور مهیا شود.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه استان فارس در ظهور امام زمان(عج) نقش تاثیر گذار دارد، گفت: مردم و رزمندگان استان فارس از گذشته تاکنون نقش بسیاری در انقلاب داشته اند و سخنان بزرگان و گذشتگان نیز نشان می دهد که فارس نقش مهمی در ظهور دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص وضعیت مذاکرات نیز گفت: خواسته مشخص ملت ایران از بین رفتن کامل تحریم ها و حق هسته ای است که در این دو مورد به هیچکس سازش ندارد.

وی افزود: تیم مذاکره کننده بدانند که سخنان مقام معظم رهبری برای همگان تعیین کننده و مشخص است.

کد N722377

وبگردی